L’alumna de 1r de batxillerat Clara Martínez Albelda ha guanyat el Premi País, és a dir, una menció especial del Premi Sambori. L’acte va tindré lloc a la Facultat de Farmàcia de València.
Dimecres 15 de juny, l’alumnat de 3r d’ESO i 1r de batxillerat va viatjar fins PortAventura per a disfrutar de l’eixida de final de curs. Les professores d’Història Maria Cortell i de Valencià Elena Aparicio i Mabel Sanchís van acompanyar l’alumnat en aquesta excursió en què a més de passar el dia en el parc d’atraccions es pernoctava a l’hotel “El Paso” ubicat dins de les instal·lacions.
Els xiquets i les xiquetes van accedir també al parc de Ferrari al llarg de les dues jornades lúdiques. Al remat, l’eixida va marcar l’inici de les merescudes vacances d’estiu.
Feu clic en la foto per veure més imatges de l’activitat.
The week of May 1 to May 6, the 10 Spanish students selected for the robotics project have made the stay in Poland visiting Warsaw, Kolo, Kozminie and Turan.
On Sunday, May 29, the selected second year ESO students leave for Craiova (Romania) to spend the first week of June in the mobility of short exchanges between students together with students from Poland and Romania.
The week of the last mobility of the robotics project begins with an institutional welcome day by the Gandia city council.
La setmana del 23 al 27 de maig, ens van visitar els i les alumnes dels col·legis adscrits al nostre centre. En arribar, va donar-los la benvinguda l’alumnat de la UEEE amb beguda i uns dolços que havia cuinat per a l’ocasió. A continuació, l’alumnat de cultura clàssica va mostrar-los uns treballs de maquetes d’edificis clàssics fets a classe els dies abans.
Després van visitar les diferents instal·lacions del centre i van participar en activitats de física i química i matemàtiques entre d’altres.
El passat 31 de maig, l’alumnat de 2n d’ESO i alumnes de 1r d’ESO que cursen l’assignatura d’informàtica van participar al centre en un taller d’intel·ligència artificial organitzat per la facultat d’informàtica de la UPV. Amb aquest taller, es pretenia apropar l’alumnat a la intel·ligència artificial explicant-li nocions bàsiques de forma pràctica i didàctica i utilitzant una ferramenta de programació ja coneguda com és Scratch.
L’alumnat va haver de superar alguns reptes de programació i finalment se li va fer, amb un robot, una xicoteta representació del comportament que havia programat en Scratch.
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.