Taller de robòtica Micro:bit

El passat 26 d’abril, l’alumnat de 3er d’ESO de l’assignatura de «Programació, intel·ligència artificial i robòtica» (PIAR) va acudir a la Universitat Politècnica de València per a realitzar un taller de robòtica amb Micro:bit i va visitar les instal·lacions de la UPV i en especial de la Facultat d’Informàtica.

Agraïm al Museu d’Informàtica de la UPV de València l’oportunitat que ens ha donat de realitzar aquests tallers i així apropar l’alumnat al món de la informàtica mitjançant la robòtica.

Feu clic en la foto per veure més imatges.

Taller de Robòtica. En aquest taller, l’alumnat va programar per blocs un vehicle que permetia integrar una micro:bit programada per a que executara un comportament. Amb aquesta activitat l’alumnat van entendre millor el pensament computacional que permet dividir un problema en tasques més senzilles per a poder resoldre’l fàcilment.