Viatge a Barcelona

Els dies 8, 9 i 10 de febrer, l’alumnat de 1r de Batxillerat del nostre centre va viatjar a Barcelona juntament amb alumnes de l’IES Maria Enríquez de Gandia. Van poder gaudir de les joies modernistes més excel·lents de la ciutat comtal, com ara el Parc Güell, la Ciutadella, l’hospital Sant Pau o la Sagrada Família, entre d’altres. A més, van passejar pel barri gòtic alhora que van visitar l’Arxiu de la Corona d’Aragó, el Museu de Catalunya i el Museu de Barcelona.

L’últim dia el van dedicar a la Ciutat Olímpica i a Montjuïc. Van aprofitar l’avinentesa que al Palau Sant Jordi actuava la cantant i compositora catalana Bad Gyal per a escoltar-hi una estona les seues cançons.

Ha estat un viatge molt ben aprofitat, atés que s’ha combinat l’esbarjo amb activitats culturals que han connectat amb els continguts curriculars d’algunes matèries del Batxillerat.

Fue clic en la foto per veure més imatges de les activitats.