L’equip dinamitzador de la convivència ha realitzat al llarg del curs 24-25 les següents activitats:
- Diverses jornades de formació en escolta activa, intel·ligència emocional i mediació
- Creació de l’aula RESOL, un espai segur i de suport on sol·licitar ajuda per a la resolució de conflictes
- Recepció i acompanyament en les jornades de transició amb els col·legis adscrits
- Visita als col·legis adscrits per explicar el funcionament del nostre centre
- Visita a l’IES Joan Fuster de Bellreguard per a conèixer com treballa allí l’equip de convivència
Aquest curs s’ha continuat amb el programa TEI (Tutorització Entre Iguals) gràcies al qual l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, FPB i 1r d’ESO ha fet activitats conjuntes per a celebrar les efemèrides (25N, Dia Internacional contra la Violència de Gènere; 30G Dia Escolar de la PAU i la No-Violència; 8M, Dia Internacional de les Dones i 17M, Dia Internacional contra la LGTBIfòbia).
Dins de Patis Actius l’alumnat ha pogut gaudir de jocs al pati i de tallers durant els quals ha realitzat polseres, clauers, punts de llibre, etc.
Des del programa de Tutories Afectives s’ha pogut atendre alumnat que tenia necessitat de ser escoltat i d’un seguiment més individualitzat, sobre tot a nivell emocional.
Aprofitem per agrair la col·laboració de tot l’equip dinamitzador de la convivència (professorat i alumnat), de l’equip directiu, del departament d’orientació i de tot el professorat que s’ha implicat, especialment el professorat tutor i de l’Aula RESOL.
Esperem continuar treballant amb la mateixa il·lusió i dedicació el pròxim curs.
#somausiàs #somequip

