L’Ausiàs March present en les Jornades Erasmus+ a Santander

El passat 18 i 19 de setembre, es van celebrar a Santander les Jornades de mobilitat Erasmus+ de Formació Professional per als centres seleccionats a participar en projectes de mobilitat de curta durada d’estudiants i personal de Formación Profesional (KA122-VET), en la convocatoria Erasmus+ 2024. El nostre centre posseeix l’acreditació Erasmus+ en Educació Escolar la qual ens garanteix mobilitats d’alumnat i professorat fins 2027. A més, aquest any hem estat seleccionats per dur a terme un projecte de mobilitat de curta durada per al nostre alumnat de Formació Professional Bàsica, sent el nostre centre el quart millor puntuat d’un total de 202 projectes seleccionats a tota Espanya.

Jornades com aquestes ens ajuden a gestionar els nostres projectes Erasmus+ de la millor manera per tal d’assolir els objectius que ens hem marcat i donar així un valor afegit al nostre procés d’internacionalització.