Concurs de cartells 25N (Ajuntament de Gandia)

L’alumnat de Digitalització de la professora Cristina Camarena de 4t d’ESO ha participat en el concurs de cartells que organitza l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de Gandia amb motiu de la celebració del 25N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones.

El passat divendres 24 de novembre l’alumnat i la professora van assistir a la lectura del manifest del 25N i a la posterior entrega de premis en la plaça de l’Ajuntament. A continuació, van visitar l’exposició de tots els cartells que es troba a la planta baixa de l’edifici de El Tossal en Gandia.

L’enhorabona a l’alumnat participant per la seua implicació, esforç i qualitat en els treballs presentats en el concurs.