Programa de Tutoria Entre Iguals. Curs 22-23

Aquest curs hem implementant de nou el programa de Tutoria Entre Iguals en el nostre centre en primer i tercer d’ESO. Recordem que TEI és una estratègia educativa per a fomentar la convivència escolar i prevenir l’assetjament escolar als centres.

Per tal de millorar i agilitzar el TEI de cara als pròxims cursos, també hem proposat activitats per a l’alumnat de 6é dels col·legis adscrits i l’alumnat de 2n d’ESO del nostre centre. Agraïm la col·laboració dels centres adscrits en aquesta tasca.

L’alumnat ha respost tot el curs molt positivament, participant de forma activa en les jornades i ha reforçat les relacions interpersonals iniciades amb el programa. Agraïm al professorat acompanyant i tutor que haja estat molt receptiu, col·laboratiu i participatiu. I cal fer especial menció als membres del departament d’Educació Física per la seua implicació.

Feu clic en la foto per veure més imatges de les activitats.