Un grup del nostre centre en el desempat autònomic del concurs Odissea

L’alumna Àngela Cardona i els alumnes Constantino Ettlin i Dzhulian Gospodinov, membres del grup ISKANDER, han quedat en primer lloc en la fase general del concurs Odissea de cultura clàssica. El proper dimecres 1 de febrer, participaran en el desempat amb els altres nou grups de la Comunitat que també van quedar primers en contestar correctament totes les preguntes d’esta fase.

El grup que quede en primer lloc en este desempat participarà la pròxima setmana en la final estatal representant la Comunitat Valenciana.

En el concurs van participar quinze grups del nostre centre de 3r i 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat de les assignatures de Cultura Clàssica, Grec i Llatí. Tots els grups van fer un treball fantàstic. De fet, el grup ISKANDER no va ser l’únic que va contestar correctament totes les preguntes però ho va fer més ràpid i per açò és el grup que anirà al desempat.

Enhorabona a tots i totes i molta sort per a ISKANDER.