Participació en l’Olimpíada Informàtica

El passat 28 de gener, dos estudiants de l’optativa de Tecnologies de la Informació i la Comunicació II de 2n de batxillerat, Andreu Sanz Sanz i Pau Mengual Garcia, van participar en l’Olimpíada Informàtica de la Comunitat Valenciana organitzada per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat d’Alacant.

És una iniciativa altruista per fomentar el talent en informàtica entre l’alumnat d’educació secundària, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà. La iniciativa consisteix a resoldre problemes de programació de complexitat creixent fent servir algun dels llenguatges permesos: C++, Python o Java.

És la primera vegada que l’IES Ausiàs March participa en aquesta olimpíada i, encara que no hem pogut quedar en les primeres posicions, ha sigut una experiència motivadora per a l’alumnat. A més a més, el curs d’entrenament proporcionat, organitzat per Leagues of Code, ha sigut de gran ajuda i qualitat.