Commemoració de l’11 de febrer: Dia Internacional de la Xiqueta i la Dona en la Ciència

L’IES Ausiàs March s’ha sumat a la celebració de l’11F, que té com a objectiu aconseguir l’accés i la participació plena i equitativa de xiquetes i de dones a la ciència.

L’alumnat ha participat amb diverses activitats i jocs. Ha elaborat cartells en diferents idiomes amb referents femenins en ciència. En les tutories, ha jugat al joc “quién es ella”, que és com el conegut “quién es quién” però amb científiques i també ha unit cartells de pistes de científiques amb la seua fotografia i el seu nom. En algunes sessions, també s’ha visualizat la pel•lícula “Figuras Ocultas”.

Emmirallar-se en altres dones científiques i tindre referents femenins és fonamental per a fomentar les vocacions científiques entre les nostres alumnes.

Més imatges de l’activitat.