1r premi del Concurs del 25 de Novembre: Dia Internacional Contra la Violència de Gènere

Zaira Gutiérrez Domínguez, alumna de 4t d’ESO del nostre centre, ha obtingut el 1r premi en el Concurs de Cartells del 25 de Novembre: Dia Internacional Contra la Violència de Gènere.

El concurs l’organitza el Departament d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives de l’Ajuntament de Gandia i ha participat l’alumnat de 4t d’ESO de tots els centres de Gandia. En el nostre cas, ha participat alumnat de 4t d’ESO d’Informàtica, tutoritzat per la professora Cristina Camarena Asensio, i d’Educació Plàstica Visual i Audiovisual (EPVA), tutoritzat per la professora Verónica Sebastià Peiró.

L’alumnat i el professorat implicat han acudit aquest matí a l’acte de lliurament de premis que ha tingut lloc en la plaça de l’Ajuntament i després han visitat l’exposició de tots els cartells en l’edifici Tossal.

Totes les imatges de l’activitat.