L’Ausiàs March, més que un edifici.

El pròxim curs 2021-2022 canviarem d’ubicació, estarem junt al Museu Faller, on tot l’equip docent continuarem treballant pel nostre alumnat i per la millora de l’educació, com sempre hem fet.

Més endavant, tornarem al nostre lloc de sempre, a un nou edifici amb noves instal·lacions, però, mentrestant, no deixarem de ser “l’Ausiàs”, o “l’institut vell”, un nom entranyable que sempre farà referència a l’antiguitat de la institució, no a l’estat de l’edifici.

Amb esta idea, que l’Ausiàs és més que un edifici, hem elaborat este video.

Recordeu que el termini de presentació de sol·licituds d’admissió serà del 3 al 14 de juny. Pròximament, publicarem més informació al respecte. Vos esperem!

Moltes gràcies a l’alumnat que ha participat en la gravació (Andrés, Andreu, Marta G, Marta M, Mireia, Pau i Sandra) i al professorat (Cristina, Miquel i Miriam).

Moltes gràcies també a l’Ajuntament de Gandia que ens ha permés pintar el mur del solar on estan ubicades les aules prefabricades amb el nom i el logo de l’institut i per deixar-nos utilitzar el pavelló esportiu del Raval.

També agraïm a l’empresa Ossido Comunicación i, en especial a Salva Prefasi, el treball fet. I al conservatori de música Ciutat Ducal de Gandia per permetre’ns fer gravacions a les seues instal·lacions.