Instruccions per l’accés a la Web Família d’Itaca i a Aules

Per a dur a terme l’ensenyament on-line, disposem de les següents ferramentes:

Per a entrar a la Web família d’Itaca, cal demanar la contrasenya al centre educatiu (qui no la tinga ja) tal i com vam explicar en l’anterior notícia publicada. L’usuari és el NIF de la persona que va demanar l’alta i la contrasenya s’envia per correu electrònic a l’adreça que es va indicar en la petició.

Per a entrar a la plataforma Aules, l’alumnat utilitzarà la següent identificació:

• Usuari: NIA de l’alumne (el podeu consultar en els butlletins de notes o en la web familia d’itaca. Sinò, cal posar-se en contacte amb la persona tutora del grup perquè vos el facilite).
  • Contrasenya: Són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003.

En el cas de la plataforma Webex serà cada docent qui donarà les instruccions a l’alumnat implicat.

En cas de problemes en l’accés a les plataformes podeu enviar correu a 46004206tic@gva.es.