HUI FEM COQUES!

L’alumnat de la Unitat Específca d’Educació Especial del nostre IES, dins el seu programa d’Autonomia Personal està desenvolupant diferents tallers de cuina. Es tracta que l’alumnat desenvolupe diferents habilitats de la vida diària per al seu desenvolupament en l’edat adulta, entre les quals podem incloure saber preparar un desdejuni saludable, preparar diferents elaboracions com coques típiques o dolços de la nostra zona, una truita, etc.
Hui hem preparat coca de ceba i pèsols i coca de tomaca i morrongo. Vos deixem la recepta per si vos animeu!! (Feu clic en “read more”)

Per la pasta:
1 got d’oli, un got de gasosa o cervesa, un pessic de sal i 500 g de farina
Per al recapte de la coca de ceba:
2 cebes, un pot de pèsols en conserva, 2 llandetes de tonyina i ous.
Per a la coca de tomaca:
1 pot de tomaca triturada, 2 llandes de morrongo, 2 llandetes de tonyina i ous.
Primer preparem la pasta, mesclant tots els ingredients i la partim en 2 parts i les escampem en les llandes.
Posem a bullir els ous i, mentre, farem un sofregit amb la ceba i afegirem els pèsols.
Per a la coca de tomaca, posarem la tomaca i el morrongo en la paella i li donarem un colp de foc amb uns allets.
Una vegada tenim els recaptes preparats, els abocarem per damunt de la coca i posarem la tonyina per damunt.
A la coca de pèsols i ceba li hem posat ou dur per damunt i a la coca de tomaca, ou batut.
Ara, al forn uns 25 minuts i… nyam nyam!