Llistat definitiu sorteig 1r Batxillerat

CURSO 21-22

Després de la publicació del llistat provisional de l’alumnat de 1r de Batxillerat que publicarem divendres 23 de juliol i la revisió de les rectificacions que ens heu fet arribar, publiquem els llistats definitius de l’alumnat que haurà d’anar al sorteig o les exclusions que es contemplen.

Recordem que els motius d’exclusió estan regulats seguint les indicacions de Conselleria i la normativa que es recull al Reglament de règim interior.

Si n’hi ha alguna incidència, podeu escriure a docusorteigtorns@iesalbal.es.

El sorteig es farà demà dimarts 27 de juliol de manera pública en l’Aula multiusos. Solament hi podrà assistir l’alumnat implicat. Demanem l’assistència tant dels alumnes exclosos com dels alumnes que formaran part del sorteig, ja que explicarem com s'organitzen els grups i els torns per al curs 21-22.

Haurem de mantindre les mesures pertinents per la situació de la pandèmia.

Batxillerat científic: 9:30

Batxillerat humanístic-social: 12:00