Llistat provisional sorteig 1r Batxillerat curs 21-22

Després de la publicació definitiva del llistat d’admesos oficial i de les sol·licituds que hem rebut, publiquem els llistats de l’alumnat que haurà d’anar al sorteig o les exclusions que es contemplen.

Recordem que els motius d’exclusió estan regulats seguint les indicacions de Conselleria i la normativa que es recull al Reglament de règim interior.

Qualsevol esmena o rectificació, haurà de ser enviada fins dilluns 26 de juliol a les 12 hores a l’adreça de correu electrònic: docusorteigtorns@iesalbal.es. Dilluns de vesprada publicarem el llistat definitiu del sorteig.

El sorteig es farà dimarts 27 de juliol de manera pública en l’Aula multiusos. Solament hi podrà asistir l’alumnat implicat. Haurem de mantindre les mesures pertinents per la situació de la pandèmia.

Batxillerat científic: 9:30

Batxillerat humanístic-social: 12:00