GRADUACIÓ 2n BATXILLERAT 2021

Dijous passat l'institut ha viscut  un  dia emocionant. El pati del centre, amb totes les mesures d'higiene i seguretat va acollir l'acte de Graduació de  els 102 estudiants de 2n Batxillerat que diuen adeu a una etapa molt important de la seua vida. La promoció anterior no va poder celebrar aquesta mateixa jornada, a causa de l'estat d'alarma, un fet que enguany ha recordat Celia García , una de les alumnes que va dir tindre la sort de pertànyer a la promoció 15, "l'acomiada el curs i la pandèmia", i de la qual han eixit victoriosos "acadèmica i saludablement".

Malgrat la difícil situació sanitària, set dels 102 alumnes tanquen cicle amb Matrícula d'Honor en el seu expedient. L'acte va posar en valor la seua brillantor.

Matrícules d'Honor per a set estudiants