Compromís amb la transparència

En Centre Cervantes estem compromesos amb la Transparència, per això creem aquest portal perquè ens puguen conéixer millor.

A més de la informació sobre la nostra activitat docent per aquest mitjà, estaríem encantats que visitaren el nostre Centre perquè puguen conéixer les nostres instal·lacions.

EL NOSTRE COMPROMÍS AMB L’EDUCACIÓ

El nostre centre concep l’educació com un servei a la societat i a l’entorn en què està situat. En ell s’intenta formar a persones capaces d’emprendre iniciatives, elaborar criteris propis i també  oferir a l’alumnat una adequada orientació escolar i professional fomentant el coneixement i respecte cap a tota mena de professions i tasques.

Es proporciona un clima agradable en el qual l’aprenentatge siga compatible amb el necessari esforç i interés dels alumnes.

Els professors són l’instrument clau de l’educació de l’alumnat i d’ells depén l’èxit o fracàs del projecte educatiu, però és molt important la col·laboració i suport de les famílies.