Cicles Formatius de Grau Mitjà (horari de matí)

El nostre centre té autoritzats el cicles formatius de grau mitjà d’ Administració i Gestió (Gestió Administrativa) i Comerç i Marketing (Activitats Comercials), així com també la FP Dual per als dos cicles.

ADMINISTRACIÓ I GESTIÓ (Gestió administrativa)

Aquest cicle formatiu presenta les novetats de la nova Llei orgànica d’Educació (LOE) recollit al RD 1631/2009 BOE 01/12/2009 modificat per RD 1126/2010 BOE 11/09/2010.

El curriculum queda recollit a Currículum CV ORDE 37/2012, de 22 de juny

Té una duració de 2.000 hores.

QUINES OCUPACIONS POTS EXERCIR

Auxiliar administratiu. Ajudant d’oficina. Auxiliar administratiu de cobraments i pagaments. Administratiu comercial. Auxiliar administratiu de gestió de personal Auxiliar administratiu de les administracions públiques. Recepcionista. Empleat d’atenció al client. Empleat de tresoreria. Empleat de mitjans de pagament.

MÒDULS PROFESSIONALS

• Primer curs:
    • Comunicació empresarial i atenció al client.
    • Operacions administratives de compravenda.
    • Empresa i Administració.
    • Tractament informàtic de la informació.
    • Tècnica comptable.
    • Anglés.
    • Formació i orientació laboral.
    • Horari reservat per al mòdul impartit en anglés.
  • Segon curs:
    • Operacions administratives de recursos humans.
    • Tractament de la documentació comptable.
    • Empresa en l’aula.
    • Operacions auxiliars de gestió de tresoreria.
    • Horari reservat per al mòdul impartit en anglés.
    • Formació en Centres de Treball.

COMERÇ I MARKETING (Activitats Comercials)

Aquest cicle formatiu presenta les novetats de la nova Llei orgànica d’Educació (LOE) recollit al RD 1688/2011 de 18 de novembre (BOE 27/12/2011).

El curriculum queda recollit a Currículum C.V. DECRET 100/2017, de 21 de juliol

Té una duració de 2.000 hores.

QUINES OCUPACIONS POTS EXERCIR

Venedor. Venedor/a tècnic/a. Representant comercial. Orientador/a comercial. Promotor/a. Televenedor/a. Venda a distància. Teleoperador/a (call center). Informació/atenció al client. Caixer/a o reponedor/a. Operador de contact-center. Administrador de continguts online. Comerciant de tenda. Gerent de petit comerç. Tècnic en gestió d’estocs i magatzem. Cap de magatzem. Responsable de recepció de mercaderies. Responsable d’expedició de mercaderies. Tècnic en logística de magatzems. Tècnic d’informació/atenció al client en empreses.

MÒDULS PROFESSIONALS

• Primer curs:
    • Màrqueting en l’activitat comercial.
    • Gestió de compres.
    • Dinamització del punt de venda.
    • Processos de venda.
    • Aplicacions informàtiques per al comerç.
    • Anglés
    • Formació i orientació laboral.
    • Horari reservat per a la docència en anglés.
  • Segon curs:
    • Gestió d’un xicotet comerç.
    • Tècniques de magatzem.
    • Venda tècnica.
    • Servicis d’atenció comercial.
    • Comerç electrònic
    • Horari reservat per a la docència en anglés.
    • Formació en centres de treball.

FP DUAL

La Formació Professional Dual és una modalitat que alterna la formació en el centre d’ensenyament amb l’activitat formativa a l’empresa. D’aquesta manera, combinant els estudis amb la pràctica d’activitat professional, els estudiants adquireixen els perfils formatius més demandats per les empreses, facilitant la seua incorporació a les mateixes.

Els alumnes de primer curs interessats demanen realitzar aquesta modalitat i el tutor d’FP Dual els proposen a les empreses col·laboradores. En el primer curs, un dia a la setmana acudeixen a l’empresa en horari lectiu, i en el segon curs ho fan dos dies a la setmana. Durant aquest temps hi ha seguiment, visites i coordinació amb l´instructor assignat per l’ empresa. D’aquesta manera es completa l’ensenyament teòric amb una aplicació pràctica i real.

L’ alumne guanya coneixements, destreses i habilitats tècniques així com les competències, motivació i autorealització personal que contribuiràn a construir el seu propi projecte professional. A més, després de realitzar l’FP Dual, continuen en l’empresa realitzant el mòdul del 2n curs, FCT (Formació en Centres de Treball). D’aquesta manera, l’alumnat està totalment integrat en l’organització, per la qual cosa la seua estada a l’empresa serà més productiva, facilitant a més les possibilitats de continuar treballant en la seua plantilla. I, per suposat, en finalitzar el cicle, l’alumne obté una certificació que reconeix la seua realització.

Les empreses col·laboradores milloren la recerca de talent per a les seues plantilles i faciliten, a més, el seu natural relleu generacional, juntament amb la formació específica dels seus Centres de Treball, incrementant així l’adaptació dels alumnes -futurs treballadors- als seus requeriments professionals i tecnològics.

En el nostre Centre aquesta especialitat està disponible en els dos cicles formatius: Gestió Administrativa i Activitats Comercials.