Proves de certificació d’Inglés-Francés A2

NOVETATS 23 D’ABRIL

Inscripcions: del 23 al 29 de maig en la secretaria del centre.

Llista provisional de persones admeses: 30 ABRIL.

Llista definitiva: 3 DE MAIG.

• Com inscric el meu centre a la prova homologada? Quins tràmits he de fer?
    No cal inscriure el centre a la prova homologada, per la qual cosa no és necessari fer
    cap tràmit.
    No obstant això, l’alumnat sí que ha de fer la sol·licitud a la Secretaria del centre on estiga
    matriculat, en el termini que la Secretaria establisca. Este termini ha d’estar obert un
    mínim de cinc dies lectius, en el període de 15 dies abans de la realització de la prova.
  • On puc trobar el model de sol·licitud per a l’alumnat?
    Es pot descarregar el model ací: Model d’inscripció a la prova homologada
  • Quina taxa s’ha d’abonar per a fer la prova homologada?
    Cap. La prova està exempta del pagament de taxes.
  • Existix la possibilitat de fer la prova en una data alternativa?
    La prova homologada ha d’administrar-se en la data i l’horari establits per la
    Conselleria d’Educació.
  • Qui pot matricular-se en la prova homologada?
    Els requisits d’inscripció a la prova per als centres de Secundària són:
    • Tindre 16 anys o complir-los l’any en què es realitza la prova.
    • Estar matriculat en el centre on es realitza la prova.
    • L’alumnat podrà realitzar la prova de qualsevol idioma que s’impartisca en el centre (francés, alemany, italià i anglés).
    • Per tant, pot matricular-se a la prova homologada qualsevol alumne del centre, de qualsevol curs o tipus de docència, en qualsevol dels idiomes que s’impartisquen en el centre

Si tens un bon nivell d’anglés oral i escrit i vols certificar-ho pots inscriure’t per a realitzar les proves de certificació d’Inglés-Francés A2 a la nostra escola.

La prova avaluarà les 4 destreses lingüístiques:

• comprensió de textos escrits
  • comprensió de textos orals
  • producció de textos escrits
  • producció de textos orals

Demana en consergeria l’imprés, emplena’l i deixa’l en secretaria fins al divendres.

Les proves d’INGLÉS es realitzaran el dimecres 8 de maig i de FRANCÉS el dijous 9 de maig ambdues a les 11:00h a la nostra escola.

En el següent enllaç podràs veure models d’examen en l’apartat Exemple de proves per a la pràctica preparatòria en classe.