Informàtica per a la vida

El curs d’informàtica, pretén proporcionar formació, eines i recursos digitals per a reduir la bretxa digital intergeneracional existent en la nostra societat.

A través d’un ordinador, el mòbil personal i una connexió a internet, es pretén fer un pont entre les tecnologies i l’alumnat no natiu digital, fent que les persones matriculades normalitzen l’ús d’algunes eines en la seua vida diària, perdent així la por d’utilitzar-les.

Al llarg del curs, s’utilitzaran aplicacions per a la comunicació entre persones i organismes, el desenvolupament de l’activitat social i cultural, la gestió del temps, millorar la creativitat, administrar dades, etc.

Amb tot això, aconseguirem que el nostre alumnat puga usar les tecnologies en condicions similars a les de la resta de la societat, la qual cosa s’ha convertit en una necessitat diària potenciada per la pandèmia de la Covid-19 després de les situacions de confinament i aïllament que ha comportat.

AVÍS: Per motius de seguretat sanitaria, el curs s’impartirà en setmanes alternes.

CONTINGUT:

• Correu electrònic: enviar, respondre, reexpedir, safates.
  • Busca’t la vida: informació, viatges, traure entrades, traure cites per a l’administració.
  • Controla el teu temps: calendari, alarmes, cronòmetre, temporitzadors.
  • No sense el meu mapa: ubicacions, recorreguts, passejos virtuals, distàncies, transports.
  • Let’s talk, parlem, hablemos, parlon, parliamo, wacha tuzungumze… en qualsevol idioma.
  • Vídeos per un tub: YouTube, llistes i canals.
  • Generant records: fotos, vídeos, collages, selfies, àlbums…
  • Se’m peta el mòbil: guardar, esborrar, recuperar espai.
  • Hem de veure’ns més: videoconferències, quedades, xarrades i cursos.

I moltes coses més que sorgiran al llarg del curs 2021-2022.

Qualsevol tecnologia prou avançada és equivalent a la màgia

Sir Arthur C. Clarke

Fem màgia