FORMALITZACIÓ MATRÍCULA

Si t'han adjudicat una vacant, ara cal que formalitzes la matrícula

1. Paga la taxa del curs en la SECRETARIA DIGITAL

Si encara no has pagat les taxes per a la matrícula, entra en la Secretaria Digital, genera't i paga la taxa 046. Enllaç Secretaria Digital

Al generar-te la taxa, cal que tingues en compte si eres alumnat repetidor, si has de pagar obertura d'expedient, o si gaudeixes de bonificacions o exempcions. L'import a pagar és diferent en cada cas.

Consulta l'import de les taxes ací.

2. Entrega la documentació

Tota la documentació requerida has de fer-la arribar a l'EOI en el termini de l'11 al 30 de juliol.

La documentació a entregar és diferent segons el tipus d'alumnat. Consulta la documentació ací

Com pots entregar la documentació:

En cas de no formalitzar la matrícula en el període indicat, es considerarà que s'ha renunciat a la plaça i, per tant, es perdrà la reserva de la plaça assignada.

3. Confirmació de la teua matrícula

Quan hages formalitzat la matrícula, des de la Secretaria del Centre t'enviarem al teu correu electrònic el resguard de matrícula

Encara no ho veus clar?

Hem preparat un document resum perquè comproves d'un cop d'ull el que has de fer per a formalitzar la matrícula i quina documentació has d'aportar.

Descarrega'l ací

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45