Erasmus+ 2024. Integrant la intel·ligència artificial en l’ensenyament d’idiomes: per una escola eficient i sostenible.

KA122- ADU: Projectes de curta durada per a mobilitat d’alumnat i professorat

Per què sol·licitem el projecte?

Per a prosseguir amb la internalització i l’intercanvi per a la millora de la qualitat educativa. La nostra escola, situada en un entorn rural i centrada en l’ensenyament d’idiomes, és clau en el desenvolupament educatiu de l’alumnat de la zona, i el personal ha d’estar al dia tant a nivell digital com metodològic i mediambiental. També, per a proporcionar noves oportunitats que contribuïsquen al fet que l’alumnat adult millore la seua digitalització i la seua inclusió en l’espai europeu.

Objectius del projecte

Millorar la nostra pràctica educativa i incrementar la qualitat de l’ensenyament de manera inclusiva i sostenible. Volem que el personal es forme i empre noves ferramentes digitals que repercutisquen en una millora de la docència, cosa que beneficiarà a l’alumnat i el motivarà a continuar aprenent i a enfrontar-se als reptes digitals. També, oferir mobilitats a l’alumnat que rebrà una educació amb una visió no sols local sinó més europea, així com augmentar la nostra consciència mediambiental.

Resultats que esperem aconseguir

• Que l’alumnat siga més autònom i responsable, a través de l’adquisició de noves destreses pràctiques que portaran a la millora de la seua vida personal i professional, permetent-li augmentar les seues possibilitats d’ocupabilitat o estudis.
  • Un ús millor i més nou de la tecnologia digital per part de l’alumnat i professorat, així com el desenvolupament d’una major consciència ambiental en el centre.
  • Un centre més internacional i inclusiu, on l’aprenentatge d’idiomes ajude a l’eliminació de barreres.