PIALP (Pla integral d’aprenentatge de llengües per al professorat)

Estudiants

L'alumnat PIALP es el personal docent que participa o vol participar en el Pla integral d’aprenentatge de llengües per al professorat.

A efectes de tramitació de la matrícula l'alumnat PIALP pot ser:

PIALP OFICIAL:

L'alumnat PIALP oficial és l'alumnat matriculat com a PIALP en el curs 2023/24 i que no canvia de modalitat d'ensenyament.

PIALP de nou ingrés:

• Alumnat que opta per primera vegada al PIALP.
  • Alumnat que ha estat matriculat com a PIALP en cursos anteriors al 2023/24.
  • Alumnat PIALP que vol canviar de modalitat d'ensenyament.
  • Alumnat PIALP amb pèrdua d'escolaritat.
girl-6066259

Alumnat PIALP Oficial

Aquest alumnat abans de sol·licitar l'admissió en el curs ha de sol·licitar la seua inscripció en el programa PIALP:

1er. Sol·licitar la inscripció en el PIALP a través de la plataforma OVIDOC des de les 12:00 del 27 de maig fins a les 23:59 del 31 maig, ha de descarregar el justificant generat en format PDF per presentar-lo en el moment de formalitzar la matrícula. Enllaç OVIDOC

2on. Tramitar l'admissió i matrícula per al curs 2023/24 a través de la Secretaria Digital del 13 al 17 de setembre, i formalitzar la matrícula en l'EOI del 20 de setembre al 3 d'octubre.

COM PROMOCIONA DE CURS L'ALUMANT PIALP OFICIAL

Amb la qualificació D'APTE en el curs

L'alumnat es considerarà "Apte" quan haja adquirit les competències requerides en la programació amb:

• un mínim del 50% en cadascuna de les activitats de llengua i una nota global del 60% (i un 65% en 2A2)

Pots consultar les teues notes a Web Família des del següent: enllaç

Amb la qualificació D'APTE en la PUC

• superat cada una de les 5 parts de què consta la prova amb una puntuació mínima del 50% i la puntuació total de la prova siga com a mínim 65%.

Amb la qualificació global de NO APTE en la PUC

L'alumnat podrà promocionar amb la qualificació de "No Apte" quan haja:

• superat cada una de les 5 parts de què consta la prova amb una puntuació mínima del 50% i la puntuació total de la prova siga com a mínim 60%.

Pots consultar les teues notes de la PUC des del següent: enllaç

DOCUMENTACIÓ QUE HAS D'ENTREGAR PER A FORMALITZAR LA MATRÍCULA
bag-1245954

1. Justificant de la sol·licitud d’OVIDOC (document que s'obté en el moment de fer la inscripció en OVIDOC)
  2. En cas de sol·licitar adaptació, hi haurà que justificar-ho segons el que es disposa en la Resolució de 20 de setembre de 2021: enllaç informació
man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

INFORMACIÓ IMPORTANT

• Consulta les vacants ací. (a partir del 13 de setembre)
  • Consulta els grups i horaris ací
  • El procediment per a tramitar la matrícula consta de 3 pasos. Assegura't que finalitzes cadascun correctament:
      • En el 1er pas - del 13 al 17 de setembre - obtindràs el justificant de registre d'admissió.
      • En el 2n pas - 20 de setembre - podràs comprovar si t'han admés accedint a la Secretaria Digital. Ahí és quan t'apareixerà l'opció de generar i pagar la taxa de matrícula.
      • En el 3er pas - del 20 de setembre al 3 d'octubre - hauràs d'entregar documentació i obtindràs el resguard de la matrícula
student-6055729

Alumnat PIALP de nou ingrés

CONDICIONS D'ACCÉS ALS CURSOS

CURS D'INICIACIÓ NIVELL 1A2:

Per a accedir al curs d'iniciació, nivell 1A2, de qualsevol idioma no cal aportar cap requisit acadèmic.

RESTA DE  NIVELLS:

Amb excepció del curs d'iniciació 1A2, per accedir a la resta de cursos de les Escoles Oficial d'Idiomes, caldrà complir algún dels requisits que marca la normativa.

- Certificats i Titulacions que habiliten per a la matriculació:

Aquestes són les titulacions més utilitzades per a accedir a l'EOI:

• Títol de Batxillerat: habilita per a accedir a 1B1 de la primera llengua estrangera cursada en Batxillerat.
    • Títol Batxillerat en el programa d’ensenyament en valencià: habilita per a accedir a C1 de valencià.

- Resultat de la Prova de Certificació amb qualificació global de No Apte:

L'alumnat que s'ha presentat a certificació, però obtingué la qualificació final de no apte, pot accedir al nivell que s'indica a continuació si compleix aquests requisits:

1. L'alumnat que haja superat tres parts de la prova de certificació podrà matricular-se en l'últim curs del mateix nivell que no ha superat en la prova
      2. L'alumnat que haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60% de puntuació global, podrà promocionar al següent curs.

- Test de classificació (Prova de nivell):

En cas de no tindre cap del certificats que habiliten per a la matrícula, caldrà realitzar un test de classificació per accedir a qualsevol curs superior a l'1A2.

DOCUMENTACIÓ QUE HAS D'ENTREGAR PER A TRAMITAR LA MATRÍCULA
bag-1245954
  2. Fotocòpia del DNI
  3. Certificat acreditatiu de nivell de llengua (Per a accedir al nivell 1A2, si has fet prova de nivell, o has estat matriculat en una EOI de la C. Valenciana a partir del curs 2019/20, no has d'aportar el certificat acreditatiu).
  4. En cas de sol·licitar adaptació, hi haurà que justificar-ho segons el que es disposa en la Resolució de 20 de setembre de 2021: enllaç informació
man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

INFORMACIÓ IMPORTANT

• Consulta les vacants ací. (a partir del 13 de setembre)
  • Consulta els grups i horaris ací

Quines són els idiomes i nivells en els quals es poden matricular l'alumnat PIALP a la nostra escola i seccions?

Cursos presencials de:

• Valencià: Xàtiva nivell C1 - Enguera nivell B2 i C1
      • Anglés: Xàtiva nivell A2, B1, B2 i C1 - Enguera nivell B1 i B2 - Ayora nivell B1 i B2
      • Francés: Xàtiva nivell A2, B1, B2

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.