Gent del món per Ontinyent

Auxiliars Erasmus visiten les aules de l’EOI La Vall d’Albaida-Empar Granell

Activitat dins el marc de la programació: Ontinyent ciutat educadora

El passat dijous 24 de novembre vam rebre a l’EOI una visita molt especial. Segurament haureu escoltat parlar dels alumnes Erasmus i dels auxiliars de conversa que treballen a les escoles i els instituts d’Ontinyent. Són mestres provinents de molts països diferents que decideixen passar una llarga temporada lluny de casa ensenyant idiomes, i aporten una vessant molt enriquida i natural a les classes. No cal dir que a nosaltres (a profes i a alumnes) ens van enamorar…
Són un grup de joves encantadors i encantadores que s’han integrat meravellosament en la nostra cultura i que estan gaudint moltíssim de la seua estada a la nostra zona. Venen de Canadà, Turquia, Alemanya, Regne Unit i majoritàriament dels Estats Units. Casualitats de la vida, ens van visitar justament el dia d’Acció de Gràcies, Thanksgiving en anglés.

Entre moltes altres coses, ens van explicar que aquest any, en lloc de Thanksgiving, celebrarien Friendsgiving conjuntament, i ens va fer molta il·lusió poder contribuir a aquesta celebració amb el berenaret que entre tots i totes vam preparar per a ells i elles. Va ser un plaer escoltar les seues experiències. Esperem poder tornar a rebre’ls prompte.

Tots junts vam gaudir d’un berenar amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ontinyent i d’alumnat del centre
Thomas Bauer ens parla dels seus viatges per Japó i de la seua terra natal: Baviera