Enhorabona! Premis Sapiència

Les nostres alumnes Celia Carbonell, Sheila Donate i Ana Morant han guanyat el segon Premi Sapiència en la categoria de Ciències de la Terra i de la Vida i el Premi Especial del jurat institucional (màxim guardó concedit) amb el seu treball de investigació «El VPH: la malaltia de transmissió sexual més comuna i menys coneguda».

Cal destacar la tasca del professor Manuel Mota, qui durant els dos cursos de batxillerat les va tutoritzar i acompanyar en el procés d’elaboració del seu treball de investigació, i la col·laboració de D. Antonio Burgos, doctor i cap del laboratori de Biología Molecular de l’Hospital de la Ribera d’Alzira.

Aquest treball ja va aconseguir alçar-se amb la victòria als premis a nivell nacional del concurs per a joves investigadors «Esdelibro» que convocà CEDRE el passat de mes de juny. A més el passat mes d’abril des de la coordinació del Projecte d’Alt rendiment «Valora’t! Empoderem l’alumnat» es va presentar l’esmentat treball als Premis Sapiència sent seleccionat com un dels 30 equips finalistes pel jurat d’experts format per 84 professors i investigadors de reconegut prestigi de les universitats valencianes i el Consell Superior d’Investigacions Científiques.

Els guardons que són finançats i organitzats per la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació i la Xarxa d’Universitats Valencianes per al foment de la Investigació, el Desenvolupament i la
Innovació (RUVID), es van concedir el passat dissabte 11 de novembre en un acte celebrat en el Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló, on les nostres alumnes van exposar davant el públic assistent els resultats de la seua investigació.

Tota la comunitat educativa de l’IES Enric Valor, especialment l’equip directiu, el claustre i la coordinació del Projecte volem felicitar i donar l’enhorabona a les nostres alumnes i el seu tutor per aquest merescut reconeixement.

Gràcies al seu esforç i motivació continuem sembrant èxit rere èxit. Enhorabona!