Passe a la final dels premis Sapiència

El treball de recerca “VPH: La Malaltia de Transmissió Sexual Més Comuna i Menys Coneguda”, que han realitzat les alumnes del curs anterior 2022/23 de 2n de Batxillerat, Sheila Donate Climent, Celia Carbonell Arcediano i Ana Morant Torán, dirigit pel professor de formació professional Manuel Mota Caparrós, s’ha classificat per a la final dels “Premis Sapiència” de la Comunitat Valenciana.

Estem molt contents pel reconeixement del treball que han realitzat les tres alumnes de l’IES Enric Valor de Silla. Per a nosaltres passar a la final ja és un premi. Es celebrarà un congrés, suposem que al novembre; ja informarem més endavant de la data per a les exposicions dels treballs i el lliurament de premis en la Universitat Jaume I de Castelló.

Hi ha un premi especial del públic al millor vídeo de presentació, per la qual cosa necessitem la vostra col·laboració donant un like al nostre vídeo en YouTube, que s’ha pujat als premis Sapiència: (1150) El VPH: La malaltia de transmissió sexual més comuna i menys coneguda. – YouTube