Reserva i Prioritat d’Admissió

Reserva de places

1. Es reservarà en primer lloc un 5% del total de les places escolars oferides per a les persones amb discapacitat

En el procediment d’admissió per mitjà de la reserva de discapacitat, l’alumnat haurà de SOL·LICITAR UN INFORME DEL DEPARTAMENT D’ORIENTACIÓ del centre sol·licitat en primera opció en la qual, vist l’informe del titular de la direcció de la família professional del cicle corresponent sobre les capacitats i habilitats requerides per a poder adquirir els objectius finals de capacitació professional, se l’informe sobre els resultats d’aprenentatge relacionats amb les competències professionals del títol que, en atenció a la seua discapacitat, podrà aconseguir .

1. En segon lloc es reservarà un 5% de les places escolars oferides per als esportistes d’elit que acrediten la condició d’esportista d’elit de nivell A i de nivell B de la Comunitat Valenciana, considerats en el Decret 13/2006, de 20 de gener, del Consell de la Generalitat, sobre els esportistes d’elit de la Comunitat Valenciana i d’alt nivell o d’alt rendiment.

Criteris de Prioritat d’Admissió a CFGM

Criteris de prioritat d’Admissió a CFGS