Hola families i alumnes,
Donades les circumstàncies, no podrem treballar la llengua extrangera de la mateixa manera que ho fem a la classe. Per tant caldrà buscar altres alternatives com ara alguna web que també utilitzem algunes vegades en classe i donar-vos unes directrius generals per a que pugau treballar i repassar continguts de les unitats del llibre:"stay cool 6", com ara el vocabulari i les estructures lèxiques.
Anem a pautar el treball durant un mes.
-Podeu dedicar unes 3 sessions per setmana (unes 2 hores i mitja) seguint el horari escolar.
Els alumnes van a haver de treballar la unitat 5 fins a després de les vacances de Pasqua:
A raó de 3 sessions per setmana com hem dit abans.
Planning
1a setmana (del 23 al 27 de març)
-Escriure i aprendre el vocabulari nou a la llibreta d´anglés. Adjunte el vocabulari al final.
-classbook pages 42 and 43 (llibre)
-worksheets pages 42 and 43 (fitxes)
-Llegir i entendre les explicacions del passat simple. (Vore la fitxa adjunta: grammar)
-reinforcement worksheet: past simple- 1 (hi ha una carpeta adjunta amb estes fitxes)
2a setmana (del 30 de març al 3 d´abril)
-classbook pages 44 and 45 (llibre)
-worksheets pages 44 and 45 (fitxes)
-reinforcement worksheet: past simple- 2
3a setmana (del 6 al 8 d´abril)
-classbook pages 46 and 47 (llibre)
-worksheets pages 47 and 48 (fitxes)
-reinforcement worksheet: past simple- 3
Vacances (heu de fer les de gramàtica del dossier)
4a setmana (del 20 al 24 d´abril)
classbook pages 49 and 50(llibre)
-worksheets pages 49and 50 (fitxes)
-reinforcement worksheet: past simple- 4
vocabulary
6th Primary 17th March 2020
Vocabulary unit 5
Heroes from Scotland-----------Herois d´Escòcia
Scientist--------------------------científic
Scottish---------------------------escocés
Explorer---------------------------explorador
Explorations-----------------------exploracions
Victoria falls----------------------les caractes de Victoria
Birdwatching----------------------observació d´aus
Fields-------------------------------camps
Deer--------------------------------reno
Penicilline--------------------------penicil.lina
regular verbs:
discover---------------------------descobrir
invent------------------------------inventar
help-------------------------------ajudar
talk-------------------------------parlar
He talked about his explorations-------------------Ell va parlar sobre les seues exploracions
Irregular verbs:
infinitive past
go- went-------------------anar
become became----------------arribar a ser
see saw--------------------vore
write wrote-----------------escriure
Who went to Africa?------------------Qui va anar a Àfrica?
Who invented that story?--------------Qui es va inventar esta història?
help-------------------------------ajudar
talk-------------------------------parlar
He talked about his explorations-------------------Ell va parlar sobre les seues exploracions
Irregular verbs:
infinitive past
go- went-------------------anar
become became----------------arribar a ser
see saw--------------------vore
write wrote-----------------escriure
Who went to Africa?------------------Qui va anar a Àfrica?
Who invented that story?--------------Qui es va inventar esta història?
Grammar
Important! Positive, negative and question in past simple:
P:She saw Nessie------------------Ella va vore a Nessie
N:She didn´t see Nessie----------Ella no va vore a Nessie
Q:Did she see Nessie?-------------Va vore ella a Nessie?
P: He discovered the penicilline---------Ell va descobrir la penicil.lina
N: He didn´t discover the penicilline-----Ell no va descobrir la penicil.lina
Q: Did he discover the penicilline? ----------Va descobrir ell la penicil.lina?
Amb “DID” en interrogativa i negativa, el verb està sempre en infinitiu.
Adjuntem llistat de verbs irregulars. Aprendre uns 10 verbs per setmana- No és tant!
Webs que poden interessar:
-oxfordplus.oupe.es (portal alumnes, però els pares són els que han de registrar-se)
-learnenglishkids.britishcouncil.org/es
Este planning és orientatiu, cada alumne pot organitzar-se el temps de treball segons disponibilitat.
Vorem si se poden enviar les respostes de les fitxes per a que cada xiquet/a puga autocorregir-se les activitats setmalment.
Per a qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb mi a través de Itaca o bé a través del telegram del tutor/a.
Espere que esta informació vos siga de utilitat i que tot este episòdi passe ràpidament i acabe millor.
Salutacions
Maria José
P-D- Tinc documents amb activitats de reforç però he d´averiguar com vos les faig arribar. Gràcies per la comprensió.