DISTINTIU CENTRE REFERENT UNICEF EN EDUCACIÓ EN DRETS

ESTEM D'ENHORABONA!!!

Ens acaben de donar la gran noticia des d’UNICEF Espanya i ens donen l’enhorabona a tota la comunitat educativa del CEIP Doctora Anna Lluch (Comunitat Valenciana) per haver aconseguit el reconeixement com a Centre Referent en Educació en Drets d’Infància per als cursos escolars 2023-2024 i 2024-2025.

Gràcies a l’esforç realitzat per a integrar els drets de la infància en la teoria i la pràctica del centre.

I treballant els drets al centre, aconseguim, a més, que cada xiqueta i xiquet del centre puga defensar-los i protegir-se, fomentant la seua participació i millorant el clima i la convivència escolar.

En esta edició hem aconseguit 84 punts (sobre 100) i compleixes amb els requisits necessaris per a obtindre el NIVEL 2 (sobre 3) com a centre referent en educació en drets d’infància.

Aquesta distinció no és un punt d’arribada sinó un estímul perquè totes les persones que diàriament acudim al centre prenguem consciència de la importància dels drets i el seu poder transformador de l’educació i de la societat.

La promoció i difusió dels drets de la infància és un compromís constant i, amb este reconeixement, es converteix en una potent eina per a la transformació educativa del centre.

Al següent enllaç podreu consultar la informació:

RESOLUCIÓ CENTRES REFERENTS EN DRETS