VISITA Dra ANNA LLUCH (futur nom de l’escola)

L'oncòloga Anna Lluch ha visitat el nostre centre, el CEIP San Juan de Ribera d'Alfara del Patriarca per explicar a l'alumnat la seua professió. En el centre es trobem en procés de canvi de denominació per a dur el nom de la doctora. La metgessa ha sigut recepcionada per Marisa Almodóvar, alcaldessa d'Alfara del Patriarca, Jaume Martínez, regidor d'Educació, i Bárbara Tomás, directora del col·legi. Aquest encontre s'integra dins del projecte del centre en el qual treballen els diferents Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en els quals es basa l'Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides, i també en el coneixement del treball de dones científiques.

Ha estat un gran plaer i un honor tindre a la doctora a l'escola, una persona propera, humil, humana i amb una capacitat de comunicació i de tracte amb l'alumnat exemplar. Escoltar-la ens ha posat els pèls de punta. L'alumnat i el professorat han quedat molt satisfets de la seua visita. Com ella ens ha dit... Vos visitaré més vegades!!! I nosaltres agafem la paraula!!! Dra ANNA LLUCH UN EXEMPLE PER A LA SOCIETAT.