RECONEIXEMENT PREMI EXTRAORDINARI EXPEDIENT ACADÈMIC DE PRIMÀRIA

L’Ajuntament d’Alfara del Patriarca amb la presència de l'escola amb la direcció, cap d'estudis i mestra del 3r cicle de Mario, han felicitat públicament a Mario García Grafia, veí d’Alfara i alumne del C.E.I.P. San Juan de Ribera, que ha obtingut el Premi Extraordinari de la C.V. al rendiment acadèmic d'Educació Primària corresponent al curs 2020-2021, concedit per la Conselleria d'Educació.

El regidor d'Educació, Jaume Martínez, li va dedicar unes paraules en el ple celebrat ahir, i donà també l’enhorabona als seus familiars i al professorat que l'ha acompanyat en la seua trajectòria. Tots els grups polítics felicitaren al guardonat, que va rebre un detall de mans de la directora del col·legi i les seues mestres.

Per part de l'escola estem molt orgulloses de Mario, no sols pel seu expedient sinó per la persona que és, la generositat, humilitat, constància, esforç, participació, implicació... en el dia a dia de l'escola en tota l'etapa escolar que ha estat amb nosaltres. Des de l'escola li desitgem el millor en tot allò que li espera en el futur.

Gràcies per haver format part de la nostra comunitat!!! Sempre seràs benvingut!!! Enhorabona Mario!!!