Recomanacions 6é.

Hola families i alumnes,

Donades les circumstàncies, no podrem treballar la llengua extrangera de la mateixa manera que ho fem a la classe. Per tant caldrà buscar altres alternatives com ara alguna web que també utilitzem algunes vegades en classe i donar-vos unes directrius generals per a que pugau treballar i repassar continguts de les unitats del llibre:"stay cool 6", com ara el vocabulari i les estructures lèxiques.

Anem a pautar el treball durant un mes.

-Podeu dedicar unes 3 sessions per setmana (unes 2 hores i mitja) seguint el horari escolar.

Els alumnes van a haver de treballar la unitat 5 fins a després de les vacances de Pasqua:

A raó de 3 sessions per setmana com hem dit abans.

Planning

1a setmana (del 23 al 27 de març)

-Escriure i aprendre el vocabulari nou a la llibreta d´anglés. Adjunte el vocabulari al final.

-classbook pages 42 and 43 (llibre)

-worksheets pages 42 and 43 (fitxes)

-Llegir i entendre les explicacions del passat simple. (Vore la fitxa adjunta: grammar)

-reinforcement worksheet: past simple- 1 (hi ha una carpeta adjunta amb estes fitxes)

2a setmana (del 30 de març al 3 d´abril)

-classbook pages 44 and 45 (llibre)

-worksheets pages 44 and 45 (fitxes)

-reinforcement worksheet: past simple- 2

3a setmana (del 6 al 8 d´abril)

-classbook pages 46 and 47 (llibre)

-worksheets pages 47 and 48 (fitxes)

-reinforcement worksheet: past simple- 3

Vacances (heu de fer les de gramàtica del dossier)

4a setmana (del 20 al 24 d´abril)

classbook pages 49 and 50(llibre)

-worksheets pages 49and 50 (fitxes)

-reinforcement worksheet: past simple- 4

vocabulary

6th Primary 17th March 2020

Vocabulary unit 5

Heroes from Scotland-----------Herois d´Escòcia

Scientist--------------------------científic

Scottish---------------------------escocés

Explorer---------------------------explorador

Explorations-----------------------exploracions

Victoria falls----------------------les caractes de Victoria

Birdwatching----------------------observació d´aus

Fields-------------------------------camps

Deer--------------------------------reno

Penicilline--------------------------penicil.lina

regular verbs:

discover---------------------------descobrir

invent------------------------------inventar

help-------------------------------ajudar

talk-------------------------------parlar

He talked about his explorations-------------------Ell va parlar sobre les seues exploracions

Irregular verbs:

infinitive past

go- went-------------------anar

become became----------------arribar a ser

see saw--------------------vore

write wrote-----------------escriure

Who went to Africa?------------------Qui va anar a Àfrica?

Who invented that story?--------------Qui es va inventar esta història?

help-------------------------------ajudar

talk-------------------------------parlar

He talked about his explorations-------------------Ell va parlar sobre les seues exploracions

Irregular verbs:

infinitive past

go- went-------------------anar

become became----------------arribar a ser

see saw--------------------vore

write wrote-----------------escriure

Who went to Africa?------------------Qui va anar a Àfrica?

Who invented that story?--------------Qui es va inventar esta història?

Grammar

Important! Positive, negative and question in past simple:

P:She saw Nessie------------------Ella va vore a Nessie

N:She didn´t see Nessie----------Ella no va vore a Nessie

Q:Did she see Nessie?-------------Va vore ella a Nessie?

P: He discovered the penicilline---------Ell va descobrir la penicil.lina

N: He didn´t discover the penicilline-----Ell no va descobrir la penicil.lina

Q: Did he discover the penicilline? ----------Va descobrir ell la penicil.lina?

Amb “DID” en interrogativa i negativa, el verb està sempre en infinitiu.

Adjuntem llistat de verbs irregulars. Aprendre uns 10 verbs per setmana- No és tant!

Webs que poden interessar:

-oxfordplus.oupe.es (portal alumnes, però els pares són els que han de registrar-se)

-learnenglishkids.britishcouncil.org/es

Este planning és orientatiu, cada alumne pot organitzar-se el temps de treball segons disponibilitat.

Vorem si se poden enviar les respostes de les fitxes per a que cada xiquet/a puga autocorregir-se les activitats setmalment.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb mi a través de Itaca o bé a través del telegram del tutor/a.

Espere que esta informació vos siga de utilitat i que tot este episòdi passe ràpidament i acabe millor.

Salutacions

Maria José

P-D- Tinc documents amb activitats de reforç però he d´averiguar com vos les faig arribar. Gràcies per la comprensió.