Concurs d’Interpretació per a Solistes

BASES

El Conservatori Professional de Música d’Elx i l’AAMPA convoquen el Concurs d’Interpretació per a Solistes amb l’objectiu de motivar a els/as joves músics/as a l’estudi del seu instrument i preparar-los per al seu futur musical.

El Concurs tindrà lloc el 27 de març de 2024 en la Sala d’actes del Conservatori en horari de 18.30 a 21.30h.

El Concurs consta de dues modalitats:

• Modalitat ELEMENTAL: alumnes/as matriculats/as durant el curs 2023/24 en el centre en qualsevol curs d’Ensenyament Elemental.
  • Modalitat PROFESSIONAL: alumnes/as matriculats/as durant el curs 2023/24 en el centre en qualsevol curs d’Ensenyament Professional.

PRE-SELECCIÓ

Els/as professors/as tutors/as proposaran a els/as alumnes/as participants, que hauran d’enviar una gravació en vídeo amb una duració màxima de 3 minuts al correu del centre: 03011094.secretaria@edu.gva.es. Hauran d’adjuntar també el butlletí d’inscripció farcit. Data límit d’enviament: fins a l’1 de març inclòs.

Se seleccionaran màxim 4 candidats/as per modalitat. Els resultats es publicaran el 6 de març en el tauler d’anuncis del Pavelló Principal i en la pàgina web del centre.

FINAL

La final tindrà lloc el 27 de març a les 18.30h per a totes dues modalitats.

Els/as solistes participants hauran d’interpretar una obra lliure de màxim 10m minuts de duració per a la modalitat elemental, i màxim 15 minuts per a la professional. L’obra haurà d’interpretar-se amb el/la pianista acompanyant corresponent a l’especialitat, si el precisa. També poden interpretar-se moviments d’una obra més gran. S’aportaran 3 còpies de la partitura completa (amb part de piano d’acompanyament si ho té) el dia de la final.

PREMIS

S’establixen 2 premis per a cada categoria:

• Modalitat ELEMENTAL: 1r Premi: Val en material musical valorat en 50 € i diploma

2n Premi: Val en material musical valorat en 25 € i diploma

• Modalitat PROFESSIONAL: 1r Premi: Val en material musical valorat en 100 €, diplomaI concert de solista amb l’ orquestra/banda del Conservatori.

2n Premi: Val en material musical valorat en 50€ i diploma

BUTLLETÍ D’INSCRIPCIÓ