INICI DE LES CLASSES. ALUMNAT DE NOU INGRÉS

Mañana 21 de septiembre dan inicio las clases en la sede del Conservatorio en el Huerto de la Torre (se avisará para las clases en el Baix Vinalopó)

El alumnado ha de acudir con la hoja del horario asignado en la matrícula o el acto de adjudicación. El profesorado saldrá a recibir al alumnado en el espacio entre pabellones, acompañándolo hasta quedar bajo el cuidado del profesor de la clase siguiente.

¡Bienvenidos/as!

Demà 21 de setembre comencen les classes a la seu del Conservatori en l’Hort de la Torre (s’avisarà per a les classes al Baix Vinalopó)

L’alumnat ha d’acudir amb el full de l’horari assignat en la matrícula o l’acte d’adjudicació. El professorat eixirà a rebre a l’alumnat en l’espai entre pavellons, acompanyant-lo fins a quedar sota la custòdia del professor de la classe següent.

Benvinguts/udes!