MATRÍCULA TELEMÀTICA EE. PP.

ENSENYAMENTS PROFESSIONALS

CALENDARI DE MATRÍCULA

ENSENYAMENTS PROFESSIONALSPresencial: 10 – 14 JULIOL – 9:00 – 13:30
Telemàtica: 10 – 16 JULIOL

Abans de realitzar la matrícula ha de tindre clars les següents dades:

RECOMANEM QUE ES CREE en el seu ordinador una CARPETA con el número “MATRÍCULA”, per a poder col·locar tots els arxius (justificant de pagament, formulari, autorització dades, DNI, i altra documentació) que després s’adjuntaran al correu electrònic.

1r PAS –  Pagament de taxes:

Emplenar el MODEL 046 i efectuar el pagament de taxes en el següent enllaç: TAXES

Guardar en el seu ordinador el justificant del pagament per a adjuntar-lo al correu electrònic de la matrícula.

Instruccions per a emplenar el MODEL 046:

1. Òrgan Gestor: Conservatori de Música Guitarrista J. Preses (ALACANT)
  2. Emplenar totes les caselles de l’apartat A con les dades de l’alumne.
  3. Apartat B, ací s’ha d’indicar el nombre de serveis (assignatures i altres conceptes) depenent de la matrícula:
  • Si es por prova d’ingrés-accés indicar: 1 en Obertura d’expediente, 1 en Targeta d’Identitat i curs complet tants com assignatures tinga ho curse de la matrícula (VEURE TAULA D’ASSIGNATURES).
  • ho reste de cursos: 1 en Targeta d’Identitat, curs complet tants com assignatures tinga ho curse de la matrícula (VEURE TAULA D’ASSIGNATURES)  + si té alguna assignatura pendent. Si repeteix curs, el mateix però en Repetició de curs. Si es becari del curs anterior i ha sol·licitat beca per a aquest curs, només paga la Targeta d’Identitat.

La taxa por cada assignatura se de 51,39 € (el preu apareix automàticament en indicar el núm. d’assignatures).

Si es té una assignatura pendent, cal afegir-la marcant un 1 en “Assignatures Pendents” (61,64€)

Si repeteix TOT ho curse, + d’1 assignatura pendent, es matricula de totes les assignatures del curs marcant el núm. d’assignatures en “Repetició de Curs”  (66,79€ por assignatura).

Tipus de matrícula:

• Ordinària: Alumnat en general.
  • Bonificació del 50%: Alumnat de família nombrosa de Categoria General, famílies monoparentals i aquells con discapacitat igual o superior al 33%.
  • Exempció Total :
    • Alumnat de família nombrosa de Categoria Especial o família monoparental de categoria especial.
    • Alumnat en situació d’exclusió social acreditada.

GUARDA LA TAXA I EL JUSTIFICANT DE PAGAMENT EN LA CARPETA CREADA.

2° PAS – Emplenar el formulari de matrícula:

FORMULARI

GUARDA EL FORMULARI EMPLENAT EN LA CARPETA CREADA

3° PAS – Emplenar l’imprés de protecció de dades:

AUTORITZACIÓ DADES I IMATGES

GUARDA EL FORMULARI EMPLENAT EN LA CARPETA CREADA

4° PAS –  WEB FAMÍLIA,  ho case de no estar registrat en web família, emplenar i enviar el següent formulari:

FORMULARI WEB FAMÍLIA

Mes informació sobre WEB FAMILIA

GUARDA EL FORMULARI EMPLENAT EN LA CARPETA CREADA

5° PAS – Adjunta ALTRA DOCUMENTACIÓ en la carpeta:

– Fotocòpia del DNI o Llibre de Família (sol alumnes nou ingrés o que no ho hagen presentat en el seu moment) (fulla on apareix l’alumne/a)

– ESTRANGERS MAJORS 18 ANYS: TARGETA D’IDENTITAT D’ESTRANGERS (expedida por la Comissaria de Policia un Oficina d’Estrangers). (Passaport NO vàlid)

– ESTRANGERS MENORS 18 ANYS: TARGETA D’IDENTITAT D’ESTRANGERS o CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT. (Passaport NO vàlid)

– Fotocòpia de la TARGETA SANITÀRIA DE L’ALUMNE (Sol alumnes nou ingrés o que no ho hagen presentat en el seu moment)

– Fotocopia FULLA DE LA FOTO i ÚLTIMA renovació del llibre de família nombrosa. cas de TARGETA, ha de ser a Número de l’alumne/a. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

– Fotocopia Títol de Família Monoparental actualitzat. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

– Fotocòpia del Certificat oficial de minusvalidesa. (Si no ho aporta en la matrícula, no es pot aplicar el descompte).

– Fotocòpia de la credencial de BECARI, si s’alumne/a becari/a del 2021/22. ( cas de no haver-la aportat).

6° PAS – adjuntar tota la documentació al correu electrònic.

En l’ASSUMPTE indicar: “Cognomene Cognom, Número, curs”

Exemple: “Pérez Pérez, Pablo 4ºEE”

ENVIAR A: 03014678.secretaria@edu.gva.es