Què és NOE?

NOE

Després d’haver sigut beneficiats d’un Projecte ARCE del MEC dut a terme juntament amb el Conservatori de Menorca i un Comenius bilateral amb l’Istituto Istrutione Secondaria Superiore “E. GIANNELLI”, Parabita, Itàlia, i animats pel bon resultat en tots els àmbits de la comunitat educativa (participació i cohesió del professorat, motivació de l’alumnat, implicació de les famílies i repercussió en la dinàmica del centre), degut també al nivell de satisfacció que de la nostra participació en ells van obtindre les altres institucions.

Convidats pel centre coordinador d’aquest projecte NOE, debatit al Claustre de professors i Consell Escolar, vam concloure que tot i la complexitat del mateix, podria resultar de gran interés per al nostre centre.
Finalment el projecte va ser seleccionat per la Comissió Europea duguent com a títol el mencionat NOTES OF EUROPE (NOE), sent un projecte per a tres anys 2015-2018 i quedant integrat com consta en el contracte de constitució i els diferents annexos per els següents centres:

• Istituto Istrutione Secondaria Superiore “E.GIANNELLI”, Parabita, ITÀLIA.(Coordinador)
  • Liceul de Arta Sibiu, ROMANIA
  • Conservatori Professional de Música “Guitarrista José Tomás”, Alacant, ESPANYA
  • Zakladni umelecka skola, Vysoké Mýto, REPÚBLICA TXECA
  • Gaziantep Ticaret Odasi Guzel Sanatlar Lisesi, Gaziantep, TURQUIA
  • Max-Reger-Gymnasium – Musisches Gymnasium und staatliche Heimschule, Amberg, ALEMANYA
  • Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasium, Tallinn, ESTÒNIA
  • Vilniaus J.Tallat-Kelpsos konservatorija, Vilnius, LITUÀNIA
  • BRIT School for Performing Arts & Technology, Croydon, REGNE UNIT

El projecte NOE  és una associació estratègica d’Educació Escolar  tipus KA219.
És un projecte per a 36 mesos  2015-2018.

CALENDARI D’ACTIVITATS – MOVILITATS I REUNIONS TRANSNACIONALS

Dies Mes Any Tipus País Lloc Assistents
del 23 AL 25 NOVEMBRE 2015 REUNIÓ TRANSNACIONAL ROMANIA SIBIU Staff only, 3 professors
del 12 AL 16 MARÇ 2016 MOBILITAT ESPANYA ALACANT 4 estudiante + 3 professors
del 16 AL 29 MAIG 2016 MOBILITAT CZECH  REPUBLIC VISOKÉ MÝTO 6 estudiants + 4 professors
CANCEL·LAT OCTUBRE 2016 MOBILITAT TURKEY GAZIANTEP 4 estudiants + 3 professors
del 20 al 22 FEBRER 2017

REUNIÓ

TRANSNACIONAL

GERMANY AMBERG Staff only, 3 professors
de l’1 al 5 MAIG 2017 MOBILITAT LITUANIA VILNIUS 3 estudiants + 2 professors
del 9 al 13 OCTUBRE 2017 MOBILITAT ESTONIA TALLIN 6 estudiants + 4 professors
del 19 al 23 FEBRER 2018 MOBILITAT UNITED KINGDOM CROYDON 8 estudiants + 6 professors
del 21 al 25 MAIG 2018 MOBILITAT ITALY PARABITA 8 estudiants + 6 professors

A la reunió transnacional que va tindre lloc a Amberg, Alemanya, es va acordar, entre d’altres coses, repartir el nombre de persones que estaven previstes per a la mobilitat de Turquia entre les properes mobilitats.

A la mobilitat de Parabita, Itàlia, entre les activitats programades, tindrà lloc el CONCURS INTERNACIONAL D’INTERPRETACIÓ NOE en el que participaran els alumnes dels diferents països del projecte.