Orientació acadèmica

L’alumnat del conservatori té múltiples possibilitats que faciliten els seus estudis del conservatori: Convalidació, Coordinació, etc.

Visita la nostra guia d’estudis

COORDINACIÓ HORÀRIA: l’alumnat del nostre conservatori pot inscriure’s a la coordinació horària amb l’IES Miguel Hernández, situat a pocs minuts del nostre centre. La coordinació horària es realitza de 3r curs d’ESO a 2do curs de Batxiller.

Si tens interés a saber més sobre la coordinació horària polsa ací.

El Centre Específic d’Educació a Distància oferix la possibilitat de realitzar el batxillerat en línia. Podràs realitzar qualsevol modalitat de batxillerat, amb uns resultats en l’EBAU similars als que s’obtenen en la modalitat presencial.

Consulta ací la web de l’El Centre Específic d’Educació a Distància

Necessites assessorament personalitzat? Contacta amb el nostre coordinador d’orientació acadèmica en el correu electrònic: ja.espinosazaragoz@edu.gva.es