Arranca l’activitat de l’AFA (Associació de Familias de Alumnes) del nostre centre

Hui dimarts, 8 d’octubre ha tingut lloc una reunió amb els membres de les famílies del centre. Amb l’AFA comptem amb un grup de persones il·lusionades per fer coses que revertisquen en la millora de vida dels alumnes del centre.

Aquesta reunió ha disparat les expectatives, ja que suposa posar en comú activitats que revertiran en els alumnes del centre, tant des de la perspectiva docent com des de la perspectiva de les famílies. S’ha celebrat una reunió prou nombrosa, la qual cosa va reforçant el grup de famílies que any rere any va treballant per aportar valor a les activitats conjuntes amb el centre educatiu.

Al llarg dels últims anys l’AFA ha recolzat i ha portat endavant moltes activitats amb molta il·lusió, algunes de les quals s’han projectat a l’entorn més quotidià, com ara la participació en una paradeta de Nadal al mercat d’Alzira els últims dos anys. Pensem que tot granet d’arena suma la muntanya que podem arribar a ser.

Per tot això destaquem la llavor que aquest col·lectiu realitza i agraïm el suport i la iniciativa per portar a terme activitats de diversa índole al llarg del curs. Esperem que aquest curs puguem seguir per tal d’aportar tant el valor educatiu com el calor afectiu que tots, com a persones, necessiten en el nostre desenvolupament.