Ensenyaments Elementals

L’alumnat que desitge iniciar els Ensenyaments Elementals de Música haurà de realitzar una prova mitjançant la qual es valoraran les aptituds de l’aspirant per a cursar aquests ensenyaments: Instruccions. Si l’alumne té coneixements previs de música, pot accedir a qualsevol altre curs diferent de primer, en aquest cas, haurà de demostrar els coneixements de llenguatge musical i d’instrument mitjançant una prova teòrica i pràctica segons els continguts de cada curs.

Els Ensenyaments Elementals de Música es cursaran ordinàriament entre els 8 i els 12 anys complits l’any natural d’inici i de finalització respectivament dels ensenyaments. L’inici dels ensenyaments elementals amb menys de huit anys o més de dotze s’entendrà com a excepcional i s’haurà de sol·licitar permís a la Direcció del Conservatori: Instruccions

Segons el decret 159/2007 els ensenyaments elementals de música comprenen 4 cursos. Per a promocionar de curs és imprescindible no tindre més d’una assignatura suspesa. El límit de permanència en els ensenyaments elementals és de cinc anys, no podent estar més de dos en un mateix curs. Totes les assignatures són avaluables mitjançant qualificació numèrica en les actes.