Matrícula Ensenyaments Elementals

Recomanem crear en el seu ordinador una carpeta amb el nom “matrícula”, per a poder col·locar tots els arxius (Fulla de matrícula, justificant de pagament, autorització dades, DNI, foto) que després s’adjuntaran al formulari de matrícula.

1r Pagament de taxes:

Emplenar l’imprés 046 i efectuar el pagament de taxes en el següent enllaç:

Guardar en el seu ordinador el justificant del pagament generat per a adjuntar-lo al formulari de matrícula.

Instruccions per a emplenar l’imprés 046:

Òrgan Gestor: Conservatori de Música Ana Mª Sánchez (Elda)

No marcar cap dels conceptes que apareixen en el primer bloc de serveis.

En el segon bloc és on ha d’indicar el nombre d’assignatures matriculades en “Curs complet”:

• En 1r i 2n d’Ensenyaments Elementals:  marcar 3 assignatures (instrument, leng.musical, cor)
  • En 3r i 4t d’Ensenyaments Elementals:  marcar 4 assignatures (Instrument, leng.musical, cor, conjunt)

La taxa per cada assignatura és de 34,26€ (el preu apareix automàticament en indicar el núm. d’assignatures).

Si es té una assignatura pendent, cal afegir-la marcant un 1 en “Assignatures Pendents” (41,09€).

Si repeteix Tot el curs, + d’1 assignatura pendent, es matricula de totes les assignatures del curs marcant el núm. d’assignatures en “Repetició de Curs” (44,50€ per assignatura).

Tipus de matrícula:

• Ordinària: Alumnat en general.
  • Bonificació del 50%: Alumnat de família nombrosa de Categoria General, famílies monoparentals i aquells amb discapacitat igual o superior al 33%.
  • Excención Total :
    • Alumnat de família nombrosa de Categoria Especial o família monoparental de categoria especial.
    • Alumnat en situació d’exclusió social acreditada.

2n Emplenar la fulla de matrícula:

Emplenar-ho i guardar-ho en el seu ordinador per a adjuntar-lo al formulari de matrícula.

3r Emplenar l’imprés de protecció de dades:

4t Emplenar i enviar el formulari de matrícula adjuntant el justificant de pagament de taxes, Fulla de matrícula, l’imprés de protecció de dades, còpia del DNI i fotografia en el cas de voler actualitzar la del seu expedient:

Una vegada rebut pel conservatori, després de la seua comprovació, se’ls enviarà la confirmació de la matrícula al costat dels horaris de les assignatures col·lectives (pot tardar uns dies).

FES-TE SOCI DE L’AMPA DEL CONSERVATORI!!