Alumnes sense requisit d’edat

Sol·licitud permís per a concórrer a les proves d’ingrés i accés als Ensenyaments Elementals i Professionals de Música d’aspirants amb característiques excepcionals, que no reunixen els requisits d’edat:

Els aspirants amb EDATS MENORS de les fixades amb caràcter ordinari (Les edats amb caràcter ordinari són: Ensenyaments Elementals de 8 a 12 anys i Ensenyaments Professionals de 12 a 18 anys), segons s’establix en l’article 2 de l’orde 28/2011, de 10 de maig, per a iniciar els ensenyaments elementals o professionals de Música, o bé per a accedir a cursos diferents del primer, hauran d’obtindre l’autorització  del Consell Escolar del Conservatori per a concórrer a les proves d’ingrés o d’accés, respectivament.

El termini de sol·licitud és des de l’1  de febrer al 30 d’abril de l’any natural de realització de les proves d’accés.

Haurà de presentar en el Conservatori l’imprés de sol·licitud  per a l’alumnat amb l’edat menor de l’ordinària i l’acompanyaran de la següent documentació:

a) Escrit de motivació dels representants legals de l’alumne o alumna.

b) Un certificat dels estudis previs de Música de l’alumne o alumna que desitge realitzar la prova, firmat per la direcció del centre, així com pel professorat que haja impartit la docència de Música en conservatoris, centres privats autoritzats, de Música o de Dansa, o en centres docents d’Educació Primària. En ell, se certificarà que l’alumne o alumna, malgrat no tindre l’edat ordinària d’ingrés o d’accés als ensenyaments elementals o professionals de Música, respectivament, mostra aptitud i capacitats per a poder accedir als ensenyaments elementals, o bé, en el cas d’optar per l’accés als ensenyaments professionals, que l’alumne o alumna té superats els objectius dels ensenyaments elementals. En el cas dels certificats emesos per mestres d’educació musical de centres d’educació primària, que no siguen sostinguts amb fons públics, el docent haurà d’acreditar, mitjançant la titulació corresponent, els estudis de Música que tinga superats.

c) Fotocòpia compulsada del llibre de família actualitzat.

d) Informe que acredite la condició d’excepcionalitat en Música, elaborat pel docent de música del col·legi amb el vistiplau del director:

– Els alumnes MAJORS DE L’EDAT ORDINÀRIA, hauran de presentar en el Conservatori, des de l’1 de febrer al 30 d’abril, la següent documentació:

– escrit motivat

– Certificat d’estudis previs de Música.

– Fotocòpia del DNI.