Proves d’ingrés a 1r i/o accés a 2n, 3r i 4t Ensenyaments Elementals:

Informació

L’alumnat que desitge iniciar els Ensenyaments Elementals de Música haurà de realitzar una prova mitjançant la qual es valoraran les aptituds de l’aspirant per a cursar estos ensenyaments.

Així mateix podrà accedir-se a cada curs dels ensenyaments elementals sense haver cursat els anteriors sempre que, a través d’una prova realitzada davant una comissió d’avaluació designada pel director del centre, l’aspirant demostre posseir els coneixements teoricopràctics, necessaris per a seguir amb aprofitament els ensenyaments corresponents, valorant-se l’edat idònia.

Els Ensenyaments Elementals de Música es cursaran ordinàriament entre els 8 i els 12 anys complits l’any natural d’inici i de finalització respectivament dels ensenyaments. L’inici dels ensenyaments elementals amb menys de huit anys o més de dotze s’entendrà com a excepcional i s’haurà de sol·licitar permís a la Direcció del Conservatori.

En el Conservatori Professional de Música d’Elda es poden estudiar les següents especialitats musicals:

Clarinet, Flauta travessera, Oboé, Fagot, Saxofon, Tuba, Trombó, Bombardí, Trompa, Trompeta, Viola, Violí, Violoncello, Contrabaix, Guitarra, Piano, Percussió.

Els ensenyaments elementals s’estructuren de la manera següent:

Puntuació de la prova:

A la puntuació obtinguda en la prova d’aptitud se li aplicarà un coeficient regulador per a cada rang d’edat, aprovat en la Comissió de Coordinació Pedagògica del 3 de Novembre de 2017.

Als aspirants amb 8 anys (o que els complisquen eixe mateix any natural) se’ls multiplica la nota de la prova per 1.

Als aspirants amb 9 anys (o que els complisquen eixe mateix any natural) se’ls multiplica la nota de la prova per 0,95.

Als aspirants amb 10 anys (o que els complisquen eixe mateix any natural) se’ls multiplica la nota de la prova per 0,90.

Als aspirants amb 11 anys (o que els complisquen eixe mateix any natural) se’ls multiplica la nota de la prova per 0,85.

Als aspirants amb 12 anys (o que els complisquen eixe mateix any natural) se’ls multiplica la nota de la prova per 0,80.

Este últim orde serà el que prevaldrà per a l’adjudicació de places.

Inscripció

La sol·licitud d’inscripció i pagament de les taxes a la prova d’ingrés/accés s’efectuarà telemàticament en el següent enllaç:

(Taxa d’inscripció Proves d’Ingrés i accés música: 25,28 euros, es paga telemàticament en el mateix tràmit.)

Terminis d’inscripció:

Del 20 de maig al 7 de juny

Llistes provisionals admesos i exclosos:

10 de juny

Llistes definitives d’admesos i exclosos:

14 de juny

REALITZACIÓ DE LES PROVES:

Llistats provisionals: 8 de juliol

Llistats definitius: 22 de juliol

En el cas d’Alumnat que no complisquen els requisits d’edat ordinària haurà d’annexar a la inscripció l’autorització de la direcció del centre.

Una vegada emplenada i registrada, la sol·licitud telemàtica quedarà arxivada com a documentació per a poder realitzar les respectives Proves d’Ingrés en el conservatori on decidisca realitzar l’esmentada prova, assumint les condicions en referència a la veracitat de tota la documentació enviada.
A més, tot l’Alumnat que vaja a realitzar la prova, o si és el cas, mares / pares o tutors legals d’estos, hauran de presentar la justificació del registre d’enviament de la sol·licitud generada del Procés telemàtic, juntament amb els originals de tota la documentació, el dia de l’examen (per a poder ser acarada per Part del personal del conservatori):

a) Sol·licitud d’inscripció original impresa.
b) Justificant del pagament de la taxa de drets d’examen.
c) En el cas d’alumnat menor de 8 anys, autorització expressa de la direcció del Conservatori.

Per a qualsevol consulta:

e-mail:  03011112@edu.gva.es Tel.: 966957685

* Podran disposar d’una bonificació del 50%, havent d’aportar la documentació justificativa, els següents casos:
a) Persones amb una discapacitat igual o superior al 33%.
b) Membres de famílies monoparentals de categoria general.
c) Beneficiaris de família nombrosa de categoria general.
Podran disposar d’exempció total del pagament de taxes, havent d’aportar la documentació justificativa, els següents casos:
a) Beneficiaris de família nombrosa de categoria especial.
b) Membres de famílies monoparentals de categoria especial.
b) Les persones al fet que hagen sigut víctimes de violència de gènere (a l’empare de la Llei orgànica 1/2004 de 28 de desembre) i víctimes d’actes contra la dona (Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat).
c) Les persones, o fills, que hagen patit danys físics o psíquics a conseqüència d’actes terroristes (conforme a l’article 38 de la Llei 29/2011 de 22 de setembre).