HORARIS CURS 2023-2024

HORARIS PROVISIONALS D’ASSIGNATURES GRUPALS

A través de Webfamília rebreu la contrassenya per a accedir a la carpeta dels horaris. Si no l’has rebuda és perquè no estàs subscrit a rebre les notificacions al teu correu. Activa la subscripció al correu de les comunicacions, i avisa’ns perquè et tornem a enviar la comunicació. Al final d’aquesta guía explica com fer-ho: TUTORIAL DE WEBFAMÍLIA

Hi ha un document amb tots els grups per curs i les assignatures que has de cursar. Hi ha un altre amb l’alumnat assignat a cada grup. Si tens dubtes o necessites algun canvi d’horari justificat escriu un correu a 03011458+horari@edu.gva.es. (Els canvis es produeixen després d’estudiar les peticions)

TRIA HORARIS D’INSTRUMENT INDIVIDUAL: dimecres 13 vesprada (sols percussió) i dijous 14 vesprada (resta d’instruments), de setembre

RECORDA PRÈVIAMENT REVISAR L’HORARI DE LA RESTA D’ASSIGNATURES GRUPALS (a dalt) I CAMBRA, PERQUÈ NO LES HAS DE SOLAPAR

Ací teniu els criteris de repartiment d’horaris individuals. El professorat tindrà ordenat a l’alumnat segons eixos criteris i ho informarà. Si algú detecta algun error, ho ha de dir a l’inici de la reunió per a solventar-ho.

La tria d’horaris d’instruments es farà per videoconferència segons els següents enllaços que s’activaran en el moment adient. Si algun alumne/a, mare/pare tinguera problemes per a connectar-se, pot vindre al centre. Punxa al nom del teu instrument/professor/a per entrar a la reunió online.

TRIA HORARIS DE MÚSICA DE CAMBRA (alumnat de 3r a 6é d’EP): dimecres 13 de setembre, vesprada

• 1r: Punxa per revisar en quin grup estàs assignada/t: DUOSTRIOS I GRUPS MÉS GRANS
  • 2n: En saber el grup, punxa on et corresponga per a entrar a la reunió online. Si algun alumne/a, mare/pare tinguera problemes per a connectar-se, pot vindre al centre.

RECORDA PRÈVIAMENT REVISAR L’HORARI DE LA RESTA D’ASSIGNATURES GRUPALS (a dalt), PERQUÈ NO LES HAS DE SOLAPAR

TRIA D’HORARIS DE PIANO COMPLEMENTARI I COMPLEMENT PIANÍSTIC (alumnat de 2n a 6é d’EP i queno és de piano): dilluns 18 de setembre

RECORDA PRÈVIAMENT REVISAR L’HORARI DE LA RESTA D’ASSIGNATURES GRUPALS (a dalt), CAMBRA I INSTRUMENT, PERQUÈ NO LES HAS DE SOLAPAR

IMPORTANT: L’ALUMNAT AMB COORDINACIÓ HORÀRIA CAL QUE ES CONNECTE TAMBÉ PER COMPROVAR L’HORARI ASSIGNAT.

ASSIGNATURA OPTATIVA DE CINQUÉ I SISÉ

Hi ha una nova oferta d’assignatures optatives. S’ha fet una reunió per explicar-ho i tornar a triar.