Publicada al DOGV la convocatòria de les proves d’accés i ingrés

Ja està publicada al DOGV la convocatòria de les Proves d’ingrés a 1r d’Ensenyaments Elementals, Proves d’accés a la resta de cursos d’Ensenyaments Elementals i Proves d’accés a Ensenyaments Professionals.

Atenció, les dates s’avancen respecte a cursos anteriors, i especialment la 2a convocatòria de les Proves d’Accés a Ensenyaments Professionals, que serà a Juliol.

Tota la info

Enhorabona als guanyadors/es del Tenor Cortis i a tots els que han participat!

Que tremolen els escenaris, que ja venen, que no són sols promeses, que quasi estan ja ahi!
Enhorabona a les persones guanyadores y enhorabona a totes les que han participat i han compartit el seu món musical amb nosaltres.

• Categoria B (27 d’abril de 2024):
    • PRIMER PREMI: SANCHÍS LEYDA, ARTUR (violoncel)
    • MENCIÓ D’HONOR: PONCE DE LEÓN LLERA, ADRIÁN (piano)
  • Categoria A (28 d’abril de 2024):
    • Modalitat de corda:
      • PRIMER PREMI: CASTILLO LAO, ALBA (violoncel)
      • MENCIÓ D’HONOR: SEGURA LAFUENTE, MATEO (violí)
    • Modalitat mixta (vent fusta, vent metall i piano):
      • PRIMER PREMI: SOTNIKOVA, DIANA (piano)
      • MENCIÓ D’HONOR: EXPÓSITO GONZÁLEZ, GUILLERMO (saxòfon)

Y moltíssimes gràcies al tribunal format per Vicente Antón Martínez (catedràtic de violín del CSM Óscar Esplá d’Alacant), Mª Eugenia Palomares Atienza (catedràtica de piano, pianista repertorista, del CSM Óscar Esplá d’Alacant) i Juan Tomás Laviós Berenguer (profesor de trompeta del CPM d’Altea i de gestió musical del CSM Óscar Esplá d’Alacant)

Tota la info

Enhorabona als guanyadors/es de la fase de Centre i de la final de cambra del Concurs Intercentres

Enhorabona per tanta música oferida per totes les persones que s’han presentat i enhorabona a les persones que han guanyat la FASE DE CENTRE!
Magnífic treball!

• Modalitat de Cambra (16 d’abril de 2024):
    • Quartet de corda: I. V., G / C. B., N. / d O. B., E. / B. I., E.
  • Modalitat de Solistes (19 d’abril de 2024):
    • Categoria 1r i 2n d’EP: P. G., P. (piano)
    • Categoria 3r i 4t d’EP: A. D., S. (piano)
    • Categoria 5é i 6é d’EP: C. S., M. (percussió)

I també enhorabona als guanyadors de la FINAL DE LA FASE INTERCENTRES DE CAMBRA i als nostres representants, que han quedat segons!!!

• Modalitat de Cambra (25 d’abril de 2024):
    • 1r PREMI: Trio de percussió del CPM José Pérez Barceló de Benidorm: F. A., G. / D. R., R. / R. M., E.
    • 2º PREMI: Quartet de corda del CPM Tenor Cortis de Dénia: I. V., G / C. B., N. / d O. B., E. / B. I., E.

Dissabte 27 i diumenge 28 tenim el Concurs Tenor Cortis

El proper cap de setmana, dies 27 i 28 d’abril de 2024, tindrà lloc el X Concurs de Joves Intèrprets ‘Tenor Cortis de Dénia en la Sala d’actes del R. Club Nàutic de Dénia.

A continuació teniu l’ordre i horari de cadascuna de les categories. Recordeu que la Categoria B tindrà lloc, el dissabte 27 d’abril i la Categoria A, el diumenge 28 d’abril.

Molta sort a tots els participants!!

Tota la info

Organització de la 2a fase de Solistes i de la 1a fase de Cambra del Concurs Intercentres

REALITZACIÓ DE LA 2a FASE DE SOLISTES I 1a DE CAMBRA:

El dia 16 d’abril a les 18h tindrà lloc la 1a fase del  VII Concurs Intercentres de Música de Cambra en l’aula 5 del Centre amb la participació de 8 agrupacions.

El dia 19 d’abril a les 16h començarà la 2a fase del Concurs Intercentres Solistes en l’aula 5 del Centre (menys Percussió Aula 12). Els participants menys els pianistes i la percussió, aniran amb acompanyament dels pianistes acompanyants del Centre.

Punxant en cada enllaç, apareix l’ordre dels participants, nom (inicials) i hora aproximada de participació.

Tota la info

No dubteu en vindre a escoltar tan meravellosa música!!

Resultats de la 1a fase del Concurs Intercentres

Quin gust d’escoltar a tanta gent amb talent! I quin talent! Això ha estat un goig. I ara, cal felicitar a totes les persones que han participat i encara més a aquelles que passen a la 2a fase del concurs. Enhorabona!!

• CATEGORIA DE 1r i 2n curs d’E. Professionals:
    • R., F. P., violí
    • P., P.G., piano
    • E. S., piano
    • T. Z., piano
  • CATEGORIA DE 3r i 4t curs d’E. Professionals:
    • S.,A.D., piano
    • E. F., L.S., saxòfon
    • E., M. G., piano
    • C., C. C., cant
  • CATEGORIA DE 5é i 6é d’E. Professionals:
    • L., V. E., piano
    • M., C. S., percussió
    • M., P.G., Tuba Tenor
    • E. M., M.F., Oboè

Tindrem la sort de tornar-vos a escoltar en la 2a fase, la final de centre, que serà el 19 d’abril.