Concurs Tenor Cortis

El Concurs Tenor Cortis ret homenatge al gran tenor Antonio Cortis, de qui pren el seu nom el Conservatori.

Està destinat a l’alumnat que estudia en conservatoris i escoles de música de tota la comarca de la Marina Alta.

Té les següents modalitats: Guitarra, Corda, Percussió, Piano, Vent fusta i Vent metall. En cada modalitat hi ha una categoria: la d’alumnat fins a 10 anys i la de fins a 12 anys.

X CONCURS TENOR CORTIS, 2024

PERSONES GUANYADORES DEL CONCURS TENOR CORTIS:

Que tremolen els escenaris, que ja venen, que no són sols promeses, que quasi estan ja ahi!
Enhorabona a les persones guanyadores y enhorabona a totes les que han participat i han compartit el seu món musical amb nosaltres.

• Categoria B (27 d’abril de 2024):
    • PRIMER PREMI: S. L., A. (violoncel)
    • MENCIÓ D’HONOR: P d L. Ll., A. (piano)
  • Categoria A (28 d’abril de 2024):
    • Modalitat de corda:
      • PRIMER PREMI: C. L., A. (violoncel)
      • MENCIÓ D’HONOR: S. L., M. (violí)
    • Modalitat mixta (vent fusta, vent metall i piano):
      • PRIMER PREMI: S., D. (piano)
      • MENCIÓ D’HONOR: E. G., G. (saxòfon)

Y moltíssimes gràcies al tribunal format per Vicente Antón Martínez (catedràtic de violín del CSM Óscar Esplá d’Alacant), Mª Eugenia Palomares Atienza (catedràtica de piano, pianista repertorista, del CSM Óscar Esplá d’Alacant) i Juan Tomás Laviós Berenguer (profesor de trompeta del CPM d’Altea i de gestió musical del CSM Óscar Esplá d’Alacant)

……………………………………………………………………………….