La matrícula serà telemàtica i segons aquestos terminis.
En funció del grup d’alumnat al qual pertanys i trobaràs el paràgraf que t’indica quan et matricules.

Matricula’t com més prompte millor i així podrem calcular per a possibles noves vacants per als que estan en llista d’espera!!!

ENSENYAMENTS ELEMENTALS SEGONS LA PROVA D’INGRÉS A 1r D’EE
(alumnat que ha obtingut plaça després de l’assignació d’instruments segons els resultats definitius de la prova d’ingrés a 1r d’Ensenyaments Elementals)
11 (després de l’elecció d’instrument) I 12 DE SETEMBRE DE 2023
(punxa ací)
Qui no dispose de mitjans per a fer-la telemàticament i necessite acudir al centre, se li facilitarà un ordinador (de 10 a 12h) el 12 de setembre, acudint amb cita prèvia presa telefònicament al 966429625. Es recomana acudir amb targeta bancària i pen drive.

MATRÍCULES SOBREVINGUDES
(altre tipus d’alumnat que haja obtingut plaça confirmada pel conservatori i d’acord amb la prelació de la normativa)
(punxa ací)

ENSENYAMENTS PROFESSIONALS SEGONS LA 2a CONVOCATÒRIA D’ACCÉS A EP
(alumnat que ha obtingut plaça després dels resultats definitius de la 2a convocatòria de les proves d’accés a Ensenyaments Professionals)
DEL 8 AL 10 DE SETEMBRE DE 2023
(termini exhaurit)
Qui no dispose de mitjans per a fer-la telemàticament i necessite acudir al centre, se li facilitarà un ordinador (de 9 a 10h) l’11 de setembre, acudint amb cita prèvia presa telefònicament al 966429625. Es recomana acudir amb targeta bancària i pen drive.

ENSENYAMENTS ELEMENTALS SEGONS LES PROVES D’ACCÉS A 2n, 3r I 4t D’EE
(alumnat que ha obtingut plaça després dels resultats definitius de les proves d’accés a cursos 2n, 3r i 4t d’Ensenyaments Elementals)
DEL 8 AL 10 DE SETEMBRE DE 2023
.

———————————–

ENSENYAMENTS ELEMENTALS: Alumnat del centre, que ha estat matriculat en el curs 22-23 i no fa la prova d’accés a EP
ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: Alumnat del centre, que ha estat matriculat en el curs 22-23 ja en EP i té totes les assignatures aprovades
DEL 17 FINS EL 21 DE JUNY DE 2023
(termini exhaurit)
Qui no dispose de mitjans per a fer-la telemàticament i necessite acudir al centre, se li facilitarà un ordinador (de 10 a 12h) dins del termini, acudint amb cita prèvia presa telefònicament al 966429625. Es recomana acudir amb targeta bancària i pen drive.

ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: Alumnat que haja obtingut plaça després de superar les proves d’accés a EP en la 1a convocatòria
Atenció: Els aspirants que queden en llista d’espera seran avisats quan obtinguen plaça.
DEL 21 AL 23 DE JUNY DE 2023: TOTS ELS INSTRUMENTS:
(termini exhaurit)

ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: Alumnat del centre, que ha estat ja matriculat en 6é d’EP en el curs 22-23 i tenia alguna assignatura suspesa a l’avaluació ordinària final de curs
DEL 29 AL 30 DE JUNY DE 2023
(termini exhaurit)

ENSENYAMENTS PROFESSIONALS: Alumnat del centre, que ha estat ja matriculat en 1r, 2n, 3r, 4t o 5é d’EP en el curs 22-23 i tenia alguna assignatura suspesa a l’avaluació ordinària final de curs
DEL 14 AL 16 DE JULIOL DE 2023
(termini exhaurit)

En general la matriculació sol dur-se a terme en dos períodes, juliol i setembre:

Juliol

• Alumnat d’Ensenyaments Elementals que ja està matriculat en el centre.
  • Alumnat que aconsegueix plaça després de la 1a convocatòria de les proves d’accés als Ensenyaments Professionals
  • Alumnat d’Ensenyaments Professionals que ja està matriculat en el centre.

Setembre

• Alumnat que aconsegueix plaça després de la 2a convocatòria de les proves d’accés als Ensenyaments Professionals
  • Alumnat que aconsegueix plaça després de les proves d”accés i ingrés als Ensenyaments Elementals.

Els alumnes que no es matriculen en el termini corresponent, perdran el dret a matrícula. En aquest cas, hauran de presentar una sol·licitud a direcció, exposant els motius i es valoraran.

Alumnat que haja superat la prova d’accés en altre centre, readmissions, trasllats de matrícula, etc, s’atendran segons normativa vigent.

NOTA: les dates de matrícula s’anunciaran prèviament en els taulers del Conservatori i en la web del centre.