OBTENCIÓ DIRECTA CERTIFICAT DE ENSENYAMENTS ELEMENTALS CURS 23/24

1. CONTINGUTS DE LA PROVA:
  2. INSCRIPCIÓ A LA PROVA:
    • Termini d’inscripció: Presentació de la documentació a la secretaria del centre del 06 al 20 d’octubre de 2023 de les 9.00h a les 14.00h.
    • Inscripció:
      • Sol·licitud
      • Pagament de taxes. Atenció a la documentació a aportar a més de la sol·licitud:
        • Si heu anat a pagar al banc: Aportar el 046 segellat pel banc
        • Si heu pagat telemàticament:
          • Aportar el pdf 046 generat durant el procediment (recordeu-ho fer en el moment o ja no es podrà recuperar)
          • Aportar el justificant de pagament generat durant el procediment (recordeu fer-ho en el moment o ja no es podrà recuperar i no serveixen justificants posteriors del banc)
      • Llistats provisionals d’inscrits, publicació de tribunals i de dades de la prova: 27/10/2023
      • Llistat definitiu d’inscrits: 03/11/2023
      • AvísA tot tardar, el dies de l’examen, tot l’alumnat que realitze la prova, o, en el seu cas, mares/pares o tutors legals, hauran de portar:
        • DNI o document acreditatiu oficial de la persona aspirant.
        • Original del llibre de família
        • La sol·licitud d’inscripció generada en el procés telemàtic, juntament amb els originals de tota la documentació (justificant del pagament de les taxes; si és el cas, petició d’adaptació per a realitzar la prova per a alumnes/as amb discapacitat, etc. ), per a poder ser acarada per part del personal del conservatori.
  3. Publicació de la lliçó de Solfeig estudiatPer decidir
  4. REALITZACIÓ DE LA PROVA: Per decidir. Quan se sàpien les inscripcions es determinaran les hores.
    1. AvísEl dia/dies de la prova, per a poder realitzar-la, cal portar:
      1. Si no s’han aportat amb anterioritat, la sol·licitud d’inscripció generada en el procés telemàtic, juntament amb els originals de tota la documentació (justificant de pagament de les taxes; si és el cas, petició d’adaptació per a realitzar la prova per alumnes/as amb discapacitat, etc.) per a poder ser acarada per part del personal del conservatori.
      2. DNI o document acreditatiu oficial de l’aspirant.
      3. Els aspirants han d’estar en el centre a l’hora indicada individualment i els de les proves d’accés, a l’hora de l’examen de teoria i dictat.
    2. Enregistrament de les provesLes proves seran gravades en la mesura que siga possible. Més info.
  5. RESULTATS DE LA PROVA:
    1. Publicació dels resultats provisionalsPer decidir
    2. Publicació dels resultats definitiusPer decidir