AMPA

L’Associació de Mares i Pares (AMPA) del Conservatori Tenor Cortis us vol donar la benvinguda al nou curs escolar 2023/2024. També volem agrair-vos la confiança que cada any depositeu en nosaltres, incloses les famílies que s’unisquen a la nostra associació durant aquest any. Entre tots i totes farem possible el poder dur a terme més eficaçment les funcions de l’associació.

L’AMPA, dins de les seues possibilitats i de manera desinteressada, realitza una sèrie d’actuacions encaminades a:

• Servir de pont entre les famílies i l’equip directiu del centre.
  • Representar a les famílies en el Consell Escolar, podent d’aquesta manera tindre veu i vot en l’educació dels nostres fills.
  • Tindre comunicació i col·laboració amb els diferents departaments didàctics del centre.
  • Col·laborar i participar econòmicament en activitats del centre (tallers, audicions, dotacions de premi en concurs, acord col·laboració per a celebració de concerts en el Club Nàutic, …).
  • Millorar algunes manques que anem detectant perquè els nostres fills se senten més còmodes en el centre.

Animem a totes les famílies a formar part de l’AMPA del nostre centre, a suggerir qualsevol projecte que considereu interessant, col·laborar amb l’associació, participar i organitzar qualsevol acte que es requerisca.
Si teniu qualsevol dubte, suggeriment o necessiteu algun aclariment, podeu contactar amb nosaltres en el correu ampatenorcortis@hotmail.es.

Apunta’t!

L’afiliació a l’AMPA és voluntària i per a inscriure-us a l’AMPA, heu de:

1. Realitzar el pagament de la quota: 15 euros per alumne (el segon germà només paga 5 €) en el número de compte DEUTSCHE BANK ES54 0019 4687 3540 1000 1281, preferiblement per transferència bancària.
  2. Descarregueu en el vostre ordinador el full de sol·licitud d’inscripció, emplenar i signar.
  3. Envieu a l’adreça ampatenorcortis@hotmail.es un correu electrònic amb:
    1. Assumpte: Nom i cognoms de l’alumne + Curs a seguir en 2023/2024
      Per exemple, María Garcia García 4EE
    2. Dos arxius adjunts, preferiblement en PDF:
      1. La sol·licitud d’inscripció completa i signada.
      2. El justificant de pagament de la quota

Si ho preferiu, podeu entregar els dos documents a consergeria (tenen la sol·licitud d’inscripció en paper)

COMUNICAT SAMARRETES

TALLATGE SAMARRETES