Empresa

La col·laboració de les empreses en la Formació en Centres de Treball es fonamental ja que pèrmet a l'alumnat adquirir unes competències i destreses en un entorn real de treball, la qual cosa afavoreix la seua inserció laboral.

En la nostra GUIA trobaràs la informació que necessites al voltant d'aquest mòdul.

Si vols també tens ací MÉS INFORMACIÓ.

Si necessites informació o tens algun dubte pots ficar-te en contacte amb nosaltres omplint aquest formulari amb les teues dades i un correu electrònic per fer-te arribar la resposta

Per favor ingressa el teu nom.
Per favor introdueix un assumpte.
Ingresse un número de telèfon vàlid.
Per favor introdueix un missatge.

FORMACIÓ PROFESSIONAL DUAL

Té com a finalitat proporcionar a l'alumnat una qualificació professional que combine la formació rebuda en un centre educatiu amb l'activitat formativa en una empresa, i, amb això, aconseguir la implicació de les empreses en el programa educatiu per a afavorir la inserció laboral i la contractació directa de l'alumnat.

Contacta amb nosaltres si t'interessa aquesta formació.

MES INFORMACIÓ

ACREDITACIÓ DE COMPETÈNCIES PROFESSIONALS

Podràs obtindre una certificació oficial que acredite la teua experiència laboral

BORSA DE TREBALL